Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

"Ако не ни хванат, не сме виновни"

Походът на чужденците без паспорти от Пакистан, Афганистан и Сирия приключи в кръв и ламарини на 98-мия километър по посока София Снимка: МВР
Походът на чужденците без паспорти от Пакистан, Афганистан и Сирия приключи в кръв и ламарини на 98-мия километър по посока София

Едно 16-годишно момче от ромска махала в София разбърка картите на службите за сигурност точно преди официалните посещения на Бойко Борисов в Париж и Берлин.

Момчето Трайчо - непълнолетно и без книжка, но вече криминално проявено - уби себе си и още деветима души (нелегални имигранти) с чужд бус на АМ "Тракия". Походът на чужденците без паспорти от Пакистан, Афганистан и Сирия приключи в кръв и ламарини на 98-мия километър по посока София.

Ако си сверим часовниците: жълтият бус е тръгнал на път броени часове след терора в Лондон, когато едва ли имаше служба за сигурност в Европа без мобилизация на пълни обороти. С изключение на България.

Тук се действа по отлично промазаната система "Ако не ни хванат, не сме виновни".

Укривани с дни и нощи по горите в Родопите, наядени от кърлежи (по данни на лекарите от болниците, в които приеха пострадалите), прекарани до смъртта от услужливи български "предприемачи" - това е равносметката за нелегалните мигранти.

Цинизмът е, че са си платили, за да умрат без име и без чест. Просто поредната бройка от анонимната статистика за "жертвите по пътя", на които уж държавата обяви официална "война" само преди дни.

Дори преразходът от 3-4 хиляди евро, заделени само за българските подкупи на трафиканти, таксиметрови шофьори, граничари, полицаи и всевъзможните им посредници от по-висок разряд, не е достигнал, за да опазят живота и здравето си.

Сметнете сами точния брой саморазкрили се тежки престъпления в това "пътно-транспортно произшествие" и ще разберете колко оставки на полицаи трябваше да паднат досега - от кварталния в "Модерно предградие" до началниците в "Гранична полиция".

Кой изобщо щеше да разбере за съществуването им, ако шофьорът Трайчо не беше допуснал фаталната си грешка? Щеше ли да се намери поне един пътен полицай, който да обърне внимание, че зад волана седи тийнейджър, а в душегубката му са натъпкани 17 души?

Щяха ли МВР, ДАНС или агенция "Разузнаване" да разберат какви мотиви имат тези момчета, за да трасират през България към Франция?

А ако еднодневната проверка на Цацаров е вярна и се докаже, че организаторите на канала им са "чужденци с бежански статут" - що за "агентура" е тази, която допуска външни престъпници да се ползват с права на български граждани? При това - да вербуват хлапета от махалите, които твърде лесно правят огромната крачка от дребни простъпки до престъпления, засягащи националната сигурност.

Самопризнанията на оцелелите мигранти издават пълна дезорганизация: прекарали са поне 5 дни на територията на България, без да бъдат спрени. Преминали над 200 километра между Ивайловград и Пазарджик, без да им се обърне внимание.

Или граничните полицаи и митничарите не знаят кои са точките за пробив (което е крайно наивно), или просто не спират целия "транзит" през територията на България към Западна Европа (което МВР категорично отрича).

Навремето Борисов се кълнеше, че "една четка боя" ни дели от Шенген. Сега Валери Симеонов се хвали, че само "две-три дерета остава да се бетонират", за да се запечата границата с Турция.

Производството на евтини подизпълнители за мафията обаче не просто не е спряно, то минава всякакви граници. Спомнете си за "българската следа" в камиона със 70 трупа на мигранти, задушили се до смърт и изоставени на пътя в Унгария.

Спомнете си за онази сервитьорка, взела 300 лева, за да превози над тридесет чужденци от Бургас до София. Жената, която беше хваната след 10-километрова гонка по магистралата, най-сетне се оплака по телевизията от... "полицейско насилие"... Дори ВИП-терминалът на Летище София се оказа пробит от взятките на трафиканти. Ето докъде стига арогантността и липсата на страх от наказание.

А колко още таксита, баничарки и камиони като техните шарят по пътищата в този час?

 

Най-четените