Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Три сметки накуп от "М-Тел" по Великден

Само за януари и февруари забавените фактури на "Мобилтел" са над три милиона...
Само за януари и февруари забавените фактури на "Мобилтел" са над три милиона...

По три сметки накуп ще получат клиентите на "Мобилтел" в дните около Великден, обяви изпълнителният директор на компанията Андреас Майерхофер.

Само за януари и февруари забавените фактури са над 3 милиона. Тези, които не си ги получат през Страстната седмица, ще ги дочакат през Светлата, обясняват от компанията. Заедно със сметките за първите два месеца на годината ще пристигнат и мартенските, съобщава в. "Труд".

Това е второто масово разпращане на фактури от "Мобилтел". Заради проблеми с новата си клиентска платформа GSM операторът изпрати на клиентите си по три сметки накуп точно преди друг голям християнски празник - Коледа.

Сегашното закъснение се получило, тъй като отделът за разпращане на сметките бил претрупан с работа заради предишното закъснение. Според обясненията на компанията това било от полза и за клиентите. Иначе в началото на годината щяло да им се наложи да плащат по 4-5 сметки накуп.

За да няма шок за клиентите, от "М-Тел" са предвидили удължен срок за плащане на всички фактури, издадени в периода 25 март - 31 май. Той ще е цели 60 дни вместо сегашните 28 дни. За да улесним клиентите, ще им дадем и възможност за разсрочено плащане, коментира Майерхофер.

От "М-Тел" увериха, че с изключение на фактурите, всичко останало в компанията е наред. Отречени бяха твърденията, че губят клиенти и че не могат да съберат огромни задължения. Причината е, че фирми масово отказват да платят заради несъответствия в начислените от оператора разговори. Според изпълнителния директор въвеждането на новата клиентска платформа на оператора не е "провал".

Не стана ясно как телекомът ще възвърне позагубеното напоследък потребителско доверие.

В момента кол центърът на "Мобилтел" обслужвал 20 000 клиенти дневно. Една четвърт, или 5000 от хората, задавали въпроси за липсващи или неточни според тях сметки.

 

Най-четените