Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Минерална вода „Хисар” е Любима марка в единствената потребителска класация у нас

Минерална вода „Хисар” е Любима марка в единствената потребителска класация у нас

Класацията „Любимите марки" е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат, биха ни липсвали.Затова именно потребителите номинират, гласуват и подкрепят брандовете в 3 кръга. За 2017 година  МИНЕРАЛНА ВОДА „ХИСАР" бе номинирана в цели 2 категории БУТИЛИРАНИ ВОДИ и БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ.

С наградата „Любима марка" потребителите за трета поредна година отличиха „Хисар" в сектор БУТИЛИРАНИ ВОДИ. „Хисар" си заслужи и класиране в престижната челна тройка и в категория БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ за газираните напитки и студения чай, който произвежда.

Предприятието, в което се бутилира минерална вода "Хисар" от извор №7 е основано през 1958 г. Сведенията за същото водоналивно предприятие датират от времето на цар Борис III. Минерална вода «Хисар» се използва от преди повече от 2000 години. Това е водата, която са пили императори и царе. Гр. Хисаря е възникнал през 4 век преди новата ера. Наличието на 22 топли минерални извора с лечебни свойства е наложило построяването на града, който е бил защитен с крепостни стени, дълги 2315м и високи 10м.Траки, византийци, славяни и българи предават през вековете на възход и разруха славата на целебната вода...

Днес Минерална вода «Хисар» е добре позната и предпочитана, слабо минерализирана (276 мг/л), с отлични трапезни и вкусови качества, които многократно са били високо оценени на форуми у нас и в чужбина."Хисар" е номинирана от Интер еко - 2000 г. и е носител на голямата награда за качество INTERNATIONAL TROPHY FOR QUALITY, NEW MILLENNIUM AWARD, Italy, има два златни медала от Международен Пловдивски панаир, Любима марка за 2015 и 2016 година.

По повод наградата от  екипа на предприятието отбелязаха, че успешната историята на марката стъпва и върху емоционалната привързаност потребител-марка, която е градена дълго и последователно.Вече повече от половин век «Хисар» се радва на доверието на потребителите и печели нови, което прави бранда все по-силен и успешен.

 

 

 

Най-четените