Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

По-доброто лого на България

Старото лого бе съпътствано с огромен скандал, тъй като прилича изключително много на логото на Казахстан, струва около 1.5 милиона лева
Старото лого бе съпътствано с огромен скандал, тъй като прилича изключително много на логото на Казахстан, струва около 1.5 милиона лева

Питат ли, питат що е България. А отговорите са все същите. Роза, слънце, море, планина, минерални извори...

Скуката и клишето се очертават като победители в т.нар. туристическо лого, което иначе би следвало да подскаже на хората с пари и свободно време, че е страхотно да ги прахосат в България.

А тя се оказа най-вече география и малко история, ако анализираме резултатите от новата анкета по света и у нас на Министерството на туризма с предизвестен резултат.

Има обаче едни други неща, с които България е достатъчно известна, които по някакви странни причини са низвергнати.

1. Флашка

България е страната на тайните служби, тайните агенти и още по-тайните къртици, които отмъкват незабелязано и доклади, и цели информационни масиви, а понякога са способни да изпаряват човешки същества.

Туристите, особено тези с уклон към шпионски афери, имат уникална възможност да се насладят на бомбастични сюжети, които се представят като чистата истина, само защото някой чул нещо някъде. Тази ниша ще се стори очарователна на руските туристи, достатъчно добре опознали и без това българските плажове, тъй като ще се чувстват в комфорт с полицейската реалност.

2. Интернет

България е страната с изключително бърз интернет, така че туристите имат възможност да сърфират безпрепятствено в социалните мрежи и никога да не скучаят, особено след като открият бонуса на торент-тракерите. Каква по-добра примамка за посетителите от Западна Европа, които дори на безплатен wi-fi трудно се надяват.

Така те ще могат да пускат във Facebook снимки на тръби с отпадна вода, вливащи се в морето, фасове в пясъка или изключителната гледка на бетонна стена от хотелските им балкони.

3. Вафли и диагоналки

България е страната, в която вафлите са не просто десерт за душата, а официална модна линия. Забравете седмиците на модата в Париж и Ню Йорк, тук новите тенденции се носят директно по търговските улици и нощните заведения, че дори и на плажа.

Офертата ще е особено атрактивна за северните народи, чийто жени имат естествена предразположеност към иновативния тип прически, и чийто мъже трябва най-сетне да престанат да възприемат диагонала педантично и суховато като геометрично понятие.

4. Темида, която вижда

България е страната, в която правосъдието служи за политическа пералня и всеки, който се допре до него, излиза чист като сълза. Туристите могат да се разхождат из необятните врати в българските закони, на едро и на дребно. Това със сигурност ще заинтересува крупните инвеститори, които остават само парите им да ходят до Вирджинските острови.

5. Салфетката

Най-силното предложение до момента. И най-очарователното, защото хем подсказва колко мекушави са българите, хем колко меко и ефирно се случват забавленията тук.

Чужденците имат уникален шанс да превърнат парите си в талази целулозно удоволствие, което премрежва и без това премрежените им погледи. Все пак алкохолът е по-евтин от салфетките в нощните клубове. Тази екстра трябва да се насочи най-вече към тинейджърите, като начин да демонстрират самочувствие на финансово самостоятелни личности.

Вероятно съществуват и други не-неографски символи, които може да закичим в логото, но трябва да внимаваме - Македония взе слънцето, а Румъния ще се сърди за вампирите.

 

Най-четените