Когато баба ти стане супермодел | webcafe.bg
Webcafe

Когато баба ти стане супермодел

webcafeLifecafe
21.02.2017, 15:17 (обновена 06.03.2017, 15:38)
7567686

Снимка: © https://www.instagram.com/baddiewinkle/

Когато осъзнаеш, че хората над 60 представляват една от най-бързо развиващите се групи потребители на пазара в световен мащаб, да не стигаш до тях с кампаниите си е първа крачка към бизнес самоубийство.

В модната индустрия винаги е имало задръжки относно възрастта, но през последните години се забелязва доста голям натиск върху марките за повече разнообразие във визиите.

Дните, в които всички моделки бяха с перфектни форми и на 25-26 години максимум отминаха и марките започнаха да бъдат една идея по-представителни, особено когато иде реч за по-възрастни модели.

И така и трябва. Когато осъзнаеш, че хората над 60 представляват една от най-бързо развиващите се групи потребители на пазара в световен мащаб, да не стигаш до тях с кампаниите си е  първа крачка към бизнес самоубийство.

Това е особено валидно за луксозните стоки, където марки като Louis Vuitton подбират дами на определена възраст за своите кампании.

Шарлот Рамплинг - 69 г., Джесика Ланг - 67 г., Джони Мичъл - 73 г. и Айрис Апфел - 93 г.

Това са само част от имената и годините на някои от най-възрастните модели в индустрията към момента.

88-годишната Хелън ван Уинкъл, по-известна като Бади Уинкъл, има почти 3 милиона последователи в Instagram, където доказва, че можеш да носиш шарени кожи и къси поли на всяка възраст, ако желаеш това.

Но какво ни казва този бум на възрастни фешън идоли в света на модата?

Факт е, че тези жени са били млади във времена, в които противопоставянето на традиционните за жената роли, няма как да е оставало незабелязано. За тях стилът на обличане е въпрос на безстрашие, смелост и дързост.

„Не се чувствам стара. Никога не съм сe чувствала. Mисля, че всеки може да си се облича, както си иска" - казва Бади Уинкъл пред медии.

„Ще се радвам да съм модел за подражание за възрастните хора. Веднъж живеем под това небе и е важно да се забавляваме" - допълва тя.

Покрай това все повече хора побеждават предразсъдъците си спрямо възрастта и красотата, но дали това наистина е от значение за големите брандове?

Използването на възрастни модели в техните кампании изглежда твърде користно. Всички те знаят, че с възрастта нараства и влиянието и най-вече - покупателната сила.

Само времето ще покаже дали тенденцията по-възрастни хора да откриват все повече своето място в света на модата и медиите ще доведе до реална културна метаморфоза и трайно разбиване на стереотипи, или просто ще продължи да бъде една добре смазана машина за изкарване на пари.

Oще: instagram  бади уинкъл  бона индустрия  бръчки  възраст  възрастни модели  мода  моден бизнес  ранзообразие  стари жени  стереотипи за красота  хелън ван уинкъл 


Още от Врява

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.