Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Скъпи Victorias Secret...

Писмо на една потребителка до известната марка бельо Снимка: getty images
Писмо на една потребителка до известната марка бельо

Санджийта е журналистка и активист за човешките права на около 25 години и като всяка жена на нейната възраст сред списъка й с покупки е и дамското бельо. Всички реклами на секси бельо, които се появяват по телевизията и по билбордовете, би трябвало да са насочени към жени като нея.

Оказва се обаче, че брандовете по-скоро се опитват да откажат клиентките си от себе си, отколкото да ги привлекат.

Сега мнозина заплашват да се откажат от продуктите на Victoria's Secret и конкурентите й, защото според тях погазват основни човешки принципи. Маркетинговият директор на компанията за бельо - Ед Разек - наскоро каза, че не иска на сцената на прословутото им шоу да се разхождат транссексуални модели и такива с излишни килограми. Думите му предизвикаха шумно възмущение и призиви за бойкот.

Затова не е чудно, че Victoria's Secret среща трудности напоследък. Въпросното шоу вече не е хитът, който беше преди, никой не опустошава магазини в търсене на изгодни оферти и доста жени са на път просто да забравят за тази марка.

Това е причината Санджийта да има няколко идеи, които може да предложи на бранда и на останалите производители на женско бельо. Най-малкото защото според нея, а и не само, всичко около Victoria's Secret се усеща като да е от 1999-а, а годината всъщност е 2018-а.

Тя пише отворено писмо, публикувано в Quartz, в което дава ценните си насоки към една от най-известните марки бельо.

Ето някои от нейните съвети в импровизираното писмо до марката:

"Скъпи Victoria's Secret, забравете за порно-рекламите

Цялата история за жени в пера като ангелчета и тънки високи токчета вече е старомодна и не се харесва на никоя жена, дори и мъжете все още да я намират за привлекателна. Само че мъжете не са основните купувачи на дамско бельо.

Все повече марки зарязват образеца на еднотипна секс-бомба с поразяваща привлекателност и се насочват към позитивното отношение към собственото тяло. Подобни кампании процъфтяват и дори спомагат за отварянето на нови и нови магазини на конкретните брандове. Празнините, оставени от рекламите само със супер слаби момичета, се запълват веднага.

Направете повече спортни модели

Всичко, натъпкано с гел, подплънки и банели с цел да повдига и притиска, е неудобно. Спортните сутиени от своя страна предлагат комфорт, ако и да не изглеждат забележително. Рекламите, които наблягат единствено на сексапила, също дразнят жените. Потни мацки във фитнес залата изглеждат далеч по-реалистично.

Разнообразието е полезно за вас

Когато певицата Риана представи своята линия бельо по време на Седмицата на модата в Ню Йорк, всички говореха не толкова за ревюто, а за разнообразието от манекенки от различни раси и размери. Освен това моделите бяха в ярък контраст с обичайните ревюта на бельо, които обикновено включват слаби и най-вече бели жени.

В момента печелят най-много марките, които измислят предложенията си, съобразени с различните типове тела. Образът на секс-бомбата не е лош, просто има жени, които не могат или категорично не искат да изглеждат така.

Наемете си говорител!

Във всяко шоу на Victoria's Secret има някаква част, в която манекенките обясняват колко е прекрасно да работиш за марката. Сигурно е така, но на никого не му пука особено и не ви вярва. Наемете си хора, които да представляват бранда - по-ниски, по-дебели, по-грозни, каквито и да е, но не и манекенките.

Променете съблекалните

Да си купуваш сутиен не би трябвало да се усеща като да отиваш на снимачната площадка на порно филм. Розово, червено, плюш, брокатени завеси - разкарайте всичко това.

Колкото до Разек - време е да го разкарате!

С уважение, Санджийта"

 

Най-четените