Модната линия на Джъстин Бийбър - грозна, скучна и ужасно скъпа | webcafe.bg
Webcafe

Модната линия на Джъстин Бийбър - грозна, скучна и ужасно скъпа

webcafeLifecafe
01.02.2019, 11:57 (обновена 03.02.2019, 17:31)
drewhouse

Снимка: © Instagram @ DrewHouse

И въпреки това певецът има повод да се усмихва доволно

Бионсе си има Ivy Park - линия дамски дрехи, за чиито дизайн Кралица Бий отговаря пряко. Риана създаде Fenty - колекция от предизвикателно бельо в широка гама размери за всеки тип фигура.

Кание Уест пусна спортните Yeezy. Да си звезда и да имаш собствена модна марка е нещо обичайно.

Най-новото попълнение в списъка е 24-годишният Джъстин Бийбър с марка, която е кръстил Drew House.

Пускането на колекцията на канадския изпълнител беше предшествано от месеци на реклама и тийзъри в Instagram акаунта на бранда, който вече има около 171 хил. последователи. Феновете на Бийбър бяха надъхвани да се превърнат в купувачи на модните му творения, които в крайна сметка видяха бял свят тази седмица на сайта на Drew House.

Първата колекция включва ежедневни младежки облекла - блузи, тениски, спортни панталони и малко ежедневни ризи. Дотук - нищо лошо. Само че почти всички дрехи са решени в отенъци на бежовото, с изключение на няколко ярки оранжеви и жълти предложения. Не на място изглеждат и смайлитата, които са щамповани на някои от блузите.

Цените за сметка на това далеч не съответстват на семплия дизайн и предизвикват доста недоволство сред почитателите на Бийбър.

По-наблюдателните не пропуснаха да критикуват колекцията на канадеца, която поразително много напомня тази на рапъра Кание Уест. Там също преобладават едноцветни дрехи в убити тонове и с крайно опростени кройки. Цените са по-високи и от тези на Бийбър обаче.

Сумите, посочени в сайта на Drew House, съвсем закономерно предизвикаха вълна от недоволство.

По-голямата част от почитателите на Джъстин са тийнеджъри и млади хора, доста от тях най-вероятно все още разчитат малко или много на финансите на родителите си. За тях 100 долара за суичър и 50 - за памучна тениска са доста солена сума. Логично, профилите на певеца в социалните мрежи бяха наводнени от негативни коментaри.

Не помогнаха аргументи като този, че дрехите са изработени изцяло от органични материи и с мисъл за околната среда. Веднага след обвиненията, че цените на Drew House са неоправдано високи дойдоха и мненията относно самите дрехи, които също са доста далеч от ласкави. На промоционалните снимки в Instagram моделтие изглеждат като членове на някаква секта.

View this post on Instagram

open house link in bio

A post shared by Drew House (@drewhouse) on Jan 29, 2019 at 12:15pm PST

Облечени са едноцветно, почти само бели са и гледат с празни погледи и намусени лица. Участват в кампания, която трябва да даде летящ старт на годината за Джъстин Бийбър, но всъщност изглеждат тотално апатични и незаинтересовани.

Друг промоционален кадър показва момчета, които скачат в басейн от покрив на къща.

Сцена като тази е добре позната от дузината тийнейджърски американски филми, които сме изгледали, където подобно нещо се възприема за върха на бунтарството и неподчинението. Прави впечатление обаче, че моделите са с ръцете - в джобовете си. Явно отново трябва да изглеждат твърде готини, за да им пука.

View this post on Instagram

c u tomorrow...

A post shared by Drew House (@drewhouse) on Jan 28, 2019 at 5:07pm PST

Дори описанието в сайта на бранда изглежда така, сякаш е писано от някого, на когото хич не му се занимава. Няма главни букви, информацията е общо три реда, един от които е "blah blah blah...".

Въпросът е, че ако някой тийнейджър е готов да похарчи 140 долара от парите на родителите си за панталони, на които пише Drew, значи далеч не е от тези, на които не им пука. Напротив, сигурно ужасно много държи да се впише в естетиката и разбиранията за мода на Бийбър.

А останалите предпочетоха да го ударят на майтап с опитите на певеца да се прави на дизайнер. Те сравняват дрехите му със затворнически униформи, с такива на персонал от психиатрична клиника или с гащеризоните на служителите на куриерската фирма UPS.

Цялата тази вълна от подигравки и критики всъщност показва колко е отдалечен Бийбър от публиката си.

Той е суперзвезда в попа, независимо дали го харесваме, или не. Състоянието му възлиза на 265 млн. долара. Женен на 22-годишен супермодел и има асистент, чиято единствена задача е да му носи скейтборда. И този човек иска да продава на тийнейджърите блузи с качулка за почти 100 долара, при това с такъв дизайн.

Явно певецът смята, че името му плюс малко медиен шум и реклама са напълно достатъчни, за да успее в поредното си начинание. Оказва се, че може би не се лъже.

Напук на хапливите шеги и негативните реакции, логото на Drew House има един много сериозен повод да се усмихва - първата част от колекцията вече е изцяло разпродадена...

Oще: drewhouse  drew house  бийбър  бионсе  джъстин бийбър  дрехи  кание уест  модна колекция  модна линия  риана  хейли болдуин 


Още от Врява

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.