Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Милениалите не са подготвени за зрелия живот сочи проучване

Ново проучване сочи, че трудно работят с пари и време Снимка: Getty Images
Ново проучване сочи, че трудно работят с пари и време

Милиениалите не са подготвени за действителността в университета и пристигат, страдащи от паник атаки и тревожност, сочи ново проучване, проведено сред британски студенти. Разговори със зрелостници показват, че очакванията им за живота с повече самостоятелност и задължения не съвпадат с действителността.

Когато специалността изисква редовно присъствие на лекции и съответно - добро менажиране на времето - голяма част от младежите преживяват криза вследствие на новите си задължения. Отделно от това срещат финансови затруднения, защото не умеят добре да разпределят парите си за сметки, наеми и други разходи за живот.

Две трети от милениалите с психически проблеми отказват да споделят за тях. Проучването е проведено във Великобритания сред 2000 кандиндат-студенти, които са анкетирани.

По-рано тази година Симон Синек, популярен автор, коучър и лектор, който се занимава в дълбочина с проблемите на поколението Y каза, че милениалите срещат големи трудности на работното си място, заради "провалени родителски стратегии за възпитание". Той посочва, че младите хора са свикнали да "получават награди за слабо представяне".

"Милениалите казват, че искат обратна връзка на работа, но това, което действително искат, е награда и да им се каже, че се справят добре. Когато им дадеш негативна обратна връзка, плачат или напускат." - казва той.

Ники Хилман, директор на института, провел изследването, споделя, че студентите имат нужда от малко повече подготовка за живота извън училище.

"Училища, родители и университети, да не споменаваме политиците, всички те трябва да помогнат на зрелостниците да имат адекватни очаквания за това, което предстои след завършване на гимназията" - добавя той.

 

Най-четените