Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

По червения килим с рокля, купена онлайн

Звездата от "Джурасик свят" събра очите с рокля, купена онлайн по време на раздаване на наградите "Изборът на критиците" в Санта Моника. Преди това тя се яви и на "Златните глобуси" с тоалет, който струва само 1300 долара Снимка: Getty Images
Звездата от "Джурасик свят" събра очите с рокля, купена онлайн по време на раздаване на наградите "Изборът на критиците" в Санта Моника. Преди това тя се яви и на "Златните глобуси" с тоалет, който струва само 1300 долара

В неделната вечер калифорнийският град Санта Моника беше огрян от блясък, блясък и блясък. Скъпи тоалети се разхождаха по червения килим. Но една знаменитост се отличаваше.

Актрисата Брайс Далас Хауърд не се появи на раздаването на наградите "Изборът на критиците", oблечена в уникална рокля на италиански дизайнер, вдъхновена от нейното зведно излъчване и направена единствно и само за нея. Вместо това, тя избра вечерна рокля със семпъл дизайн, която всеки може да си закупи от онлайн магазин.

С това звездата от "Джурасик свят" се утвърди като тихия герой в сезона на наградите.

Брайс Далас Хауърд беше избрала не дизайнерски тоалет, а черна рокля на марката Balmain, която може да се закупи онлайн едва за 1300 долара.

Това не е първият път, в който актрисата изненадва със своята непретенциозност.

На наградите "Златен глобус" тя отново не се появи в рокля-уникат на някой от увърдените световни дизайнери.

Тогава Хауърд изгря в лъскав син тоалет от марката Jenny Pachkam, закупен от магазините Neiman Marcus само дни преди самата церемония.

"Предпочитам да разполагам с различни варианти в размер 6, отколкото само с един. Затова и винаги отскачам до магазините за дрехи при такива поводи" - заяви непринудено Брайс Далас Хауърд пред Huffington Post.

По всичко изглежда, че тя е жена, която е достатъчно уверена, за да коментира размера на дрехите си, да оправя деколтето си в национален ефир, а факта, че не робува на цифри и марки, а предпочита да пазарува онлайн, автоматично я превръща в любимец на публиката.

А може би и в нов трендсетър, кой знае...

 

Най-четените