Лого ли бе да го опишеш | webcafe.bg
Webcafe

Лого ли бе да го опишеш

Lifecafe, по demilked.com
08.03.2013, 16:20 (обновена 11.03.2013, 11:17)

1 от 15 снимки Назад Напред

странни лога

Педофилските скандали в католическата църква придават на това лого едно ново значение...

Специалистите по маркетинг твърдят, че доброто лого трябва веднага да привлича вниманието. От друга страна, когато за логото ти говорят всички, това не винаги значи, че се справяш добре. Понякога е нужно някой зложелател онлайн просто да завърти знака, за да започнат шефове, пиари и маркетинг специалисти да се червят пред камерата.

Друг път, дизайнерите просто не си представят какви интерпретации може да има някоя извивка, направена от тях почти машинално. Това ставаше особено често преди години, когато безразборната употреба на компютърни ефекти правеше всичко „модерно". Въпреки това, все още се случва хората да се хванат за главата при вида на логото, за което някой е дал стотици хиляди.

И не, не става въпрос за вдъхновеното от съвършената кулинарна форма на омлета туристическо лого на България, нито за сниманите с десния бутон на мишката кадри от представянето му. През 2007 г. във Великобритания имаше не една и две широко отворени усти, когато се разбра, че дизайнерът Волф Олинс е прибрал близо 800 000 долара за излязлото сякаш от 1981 г. ръбато и розово олимпийско лого.

В други (по-евтини, надяваме се) случаи, можем да си обясним решенията на дизайнера единствено с теориите за скритите проявления на неудовлетворените сексуални желания. Трудно е да си отговорим, обаче, какво си е мислел човекът, който е работил по поръчка на католическата църква през 1973 г...

По-горе ще видите подборката на demilked.com от лога, които е странно, че не са докарали побой на авторите си.

Oще: дизайн  издънки  лого 


Още от Животът

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 01.11.2010, 16:52

14 Thea Atanasova | 12.03.201316:46

"Логото е графичен елемент или емблема, представящ по определен начин корпорация, сдружение, организация, продукт или дори отделна личност."

"Реклама (от френски réclame от латинското reclamo, „извиквам“) е разпространявана във всякаква форма и с всякакви средства привлекателна информация относно физическо или юридическо лице, стока."

Логото представя, а рекламата разпространява!
Или сега ще спорим дали има разлика между представя и разпространява. Но пък вместо да признаеш, че не си прав винаги можеш да минеш на лични обиди. ДА!
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 09.03.2011, 10:49

13 Rodrigo Diaz de Vivar | 12.03.201300:45

Thea Atanasova
"Родриго тук дискусията е за лога, а не за рекламни приоми. Има доста голяма разлика."

Ако можеш да ми обясниш разликата, моля?
Каква точно е целта на логото?
Да се яде ли, или да привлече внимание?
Имаш ли представа каква е дефиницията на "реклама"?
Тo turn the mind or attention - простичко.

Да си чак толкова руса ... не си, изненадваш ме с подобни глупотевини.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 01.11.2010, 16:52

12 Thea Atanasova | 10.03.201315:17

Родриго тук дискусията е за лога, а не за рекламни приоми. Има доста голяма разлика.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 09.03.2011, 10:49

11 Rodrigo Diaz de Vivar | 10.03.201309:30

@pepe
"И какво точно "продава" примерно първото лого?"

Нищо.
Но ако не беше точно такова нямаше да знаеш, че съществува "Catholic Church’s Archdiocesan Youth Commission", нали?
А сега знаеш. Което значи, че логото си е свършило работата. Да прави впечатление, да рекламира, да буди интерес, макар и с обратен знак.

Да, можеше да сложат две очички на детето и да се разсеят всякакви съмнения, относно позицията му спрямо свещеника, но щеше ли някой да обърне внимание на това лого?

Относно Benetton, не сравнявам лога друже.
Сравнявам рекламни подходи.
Идеята ми беше, че шокиращо нарушаваща добрия тон реклама е по-въздействаща от безличната, робуваща на общоприетите стереотипни норми.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 17.09.2010, 22:51

10 panopsihikum | 10.03.201301:27

Скууби, това над нашия омлет е ГЪЗ, не са цици.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 13.10.2011, 07:32

9 pepe | 10.03.201300:20

И какво точно "продава" примерно първото лого?
За разлика от нашето, първото лого в тази подборка е съвсем професионално направена изцепка. Което го прави още по-смешно де.
Второто е леко /незнамкаквоточно/-френично и е трудно да се подложи на някаква разумна оценка, а някой други изглеждат като малко евтинички напъни на пишман професионалисти. В други търсенето на сексуален контекст ми се вижда малко пресилено, не и в първото обаче, имайки предвид скандалната ситуация то избива рибата Усмивка. А това с червеното слънце - нещото отдолу по ми прилича на нещо механично, как мислите? Усмивка Само А-стайл ми се струва, че може да е нарочно.
Ама да сравняваш Benetton или даречем Sisley /освен това при тях и не става дума за лога де, което също е не е съвсем без значение/ с тези... ?
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 09.03.2011, 10:49

8 Rodrigo Diaz de Vivar | 09.03.201321:11

Трябва да си доста болен мозък, за да виждаш във всичко пениси, свирки, ебня и курове.

Мисълта ми е, че на един чекиджия всичко му изглежда еротично.
И ако от demilked са изфращяли онанисти, 'що аз трябва да се впечатлявам.

А и за мен, най-големият е Лучано Бенетон, ако ще "моралистите" и десет тона камъни да хвърлят по неговите реклами.

Шокиращата реклама продава, това е истината.
Всичко друго са превземки.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 01.11.2010, 16:52

7 Thea Atanasova | 09.03.201319:57

Еми нормално, ти къде си виждал омлет без цици... muhihihihi
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 30.09.2010, 17:54

6 Scooby Doo | 09.03.201316:40

В нашия омлет отгоре има цици.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 01.11.2010, 16:52

5 Thea Atanasova | 09.03.201312:01

Оказва се наистина, че нашия омлет е върха на дизайна! Смее се
   

оценка

+0 -0

Най-коментирани