Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Залезът на Опра Уинфри

"Шоуто на Опра" се счита за най-успешното ток-шоу в историята на телевизията Снимка: Getty Images
"Шоуто на Опра" се счита за най-успешното ток-шоу в историята на телевизията

„Като няма хляб - да ядат пасти". Прочутата фраза е на обезглавената кралица Мария Антоанета в разгара на френската буржоазната революцията. А отговорът на Опра Уинфри към финансовата криза е собствена марка за органична храна.

„Жътвата на Опра" и „Фермата на Опра" са само част от новите продуктови серии на замразени зеленчуци, салати, сосове, масла за масажи, козметични продукти за кожа и коса - малък лукс за милионите й отдадени фенове. Хавай ще е мястото, където продуктите на популярната и доста богата водеща ще дебютират.

Останалата част от американците ще трябва да почакат преди да могат да си измият ръцете със сапун, който носи името на Опра Уинфри.

„Ню Йорк Таймс" загатна, че обсебващият брандинг на Опра за „всеки и всичко" (защо не в бъдеще военните зони да бъдат маркирани с „Мините на Опра") е всъщност знак за паника.

Тя остава невероятно богата, въпреки че напусна едноименното си предаване преди 18 месеца, но името й, превърнало се в марка, започва да губи силата си.

Опитът й да превърне Роузи О`Донъл в нещо като кука за аудиторията в праймтайма доведе до спад на рейтинга на собствената й телевизия - OWN, където сериозна част от предаванията също съдържат „Опра" в името си.

Но нищо не бе така унизително като поканата й в Белия дом, където Опра трябваше да влезе след минаване през редовната проверка - както правят всички останали.

Най-богата афроамериканка опита да върне отново славата на дните, когато шоуто й се излъчваше на живо пред милионна аудитория.

След 18 години непрекъснато присъствие на екран и борба с излишните килограми, Уинфри изглежда добре. Тя е на 58 години, но умората няма как да не си личи. По-важното е, че не само тя, но и идеите й остаряват. А с тях и зрителите и читателите, които й остават.

„O", списанието на Опра, купуват клиенти със средна възраст от 49 години. Самата тя настоява, че се цели в по-млада публика - хора в 30-те си години и по-млади, които са на прага на житейските си избори.Сред последните теми са как чаят помага за намаляване на високото кръвно налягане. Има и съвети как да разговаряме с лекаря си.

Телевизията й също има проблеми, но остава гледана заради известните си приятели, които Опра кани като гости.

Големият проблем е, че марката „Опра Уинфри" принадлежи на различна ера, която е по-мека и предпочита да говори за диети, съвети и личностно развитие. Днешното поколение иска по-директни разговори, включително за секс, а политиката става все по-паркетна.

 

Най-четените