Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Уди Алън пак играе себе си

"Аз съм като на катогра и бягам по каналите - и ако попадна на някой от тях, минавам веднага през него, защото чувствам, че той само би ме депресирал. И само бих казал: "О Боже, това е толкова ужасно, само ако можех да го направя отново." Снимка: Getty Images
"Аз съм като на катогра и бягам по каналите - и ако попадна на някой от тях, минавам веднага през него, защото чувствам, че той само би ме депресирал. И само бих казал: "О Боже, това е толкова ужасно, само ако можех да го направя отново."
Уди Алън и Наоми Уотс, която играе във филма му "Ще срещнеш висок тъмнокос непознат" Снимка: Getty Images
Уди Алън и Наоми Уотс, която играе във филма му "Ще срещнеш висок тъмнокос непознат"

Американският режисьор, сценарист и актьор Уди Алън ще участва във френския филм "Париж Манхатън", режисьорски дебют за Софи Люлюш, в който ще играе самия себе си.

Алън, който е играл в над 40 филма, на доста от които е сценарист и режисьор, ще застане пред камерата след петгодишна пауза след като през 2006 г. се появи в режисирания от него „Сензация".
Във новия филм Уди Алън е идол на главната героиня във филма. Тя е красива самотна аптекарка, минала 30-те, която живее само заради него и цитира реплики от филмите му.

Вместо медикаменти, обсебената героиня предлага на клиентите си дискове с филмите на Уди Алън.
Една от сцените за новия филм вече е заснета през уикенда - очаква се снимките да продължат до юни, а лентата да тръгне по в кината в края на тази година.

Полунощ в Париж

В Париж се развива действието и на последния филм на Алън „Полунощ в Париж", с който ще бъде открит фестивала в Кан след месец (след като миналата година режисьорът участва там с „Ще срещнеш висок тъмнокос непознат"). В ролите са Марион Котияр, Рейчъл Макадамс, Оуен Уилсън, Ейдриън Броуди, Кейти Бейтс, както и първата дама на Франция Карла Бруни-Саркози. Алън каза, че е напълно доволен от нея и отрече слуховете, че е трябвало да правят по 32 дубъла за една сцена.

„Много бях изненадан от нивото на журналистиката, която се проявява във връзка с нея. Тя има малка роля във филма - реална роля, но все пак малка. Снимах с нея още първия ден, след което всички вестници заявиха, че тя е била ужасна. Естествено, не направих дори и 10 дубъла с нея. Това беше просто някаква вълшебна цифра, която някой си беше измислил някъде", каза докато снимаше филма Алън и добави:

„Измислиците бяха толкова безумни и толкова напълно несъстоятелни, че аз самият се зачудих - това ли се случва и с Афганистан, и с икономиката, и с наистина значимите неща?"

Алън и Европа

След като в продължение на десетилетия 75-годишният Уди Алън работеше основно в Ню Йорк и по-специално Манхатън, с последните си няколко проекта той отдава почит на своите любимите градове извън Щатите.

Алън снима в Барселона ("Вики Кристина Барселона") и Лондон ("Мач пойнт"), а през лятото се очаква да започне снимките на новия си филм в Рим.

Режисьрът засега отказва да разкрие подробности за сюжета и или актьорския състав от суеверие, но сподели, че изборът на Рим е свързан със страстта му към изисканите градове.

"Всеки път е като обяснение в любов. Чувствата ми към определени места винаги се пренасят на големия екран", казва той.

Въпреки това в интервю за NY Times той заяви, че първият му избор винаги ще бъде Ню Йорк, но поради финансови причини е принуден да търси други космополитни места за филмите си: „Това би било най-голямото ми желание - да работиш там, където живееш, естествено е голям лукс и привилегия, и със сигурност ще снимам тук отново. Но малкото долари, които имам, водят до по-голям резултат на определени места.

Градовете, за които говоря - Лондон, Париж, Барселона - са подобни на Ню Йорк. И тях мога да си разреша малко по-лесно. За мен е чест да снимам в Ню Йорк - и нямам нищо против, че струва по-скъпо. Просто трябва да имам тези пари, да мога да си го позволя".

Алън каза още, че европейските страни осигуряват огромни мащаби на сътрудничество, докато понякога се налага и да реже от филмите си, за да работи в Ню Йорк. „Винаги работя с по-малко пари, отколкото са ми нужни. Това е аксиома", заяви Алън.

 

Най-четените