Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Пътят към финала

Heineken стимулира проявата на изобретателност и готовността за нови преживявания Снимка: Heineken
Heineken стимулира проявата на изобретателност и готовността за нови преживявания

Последната кампания на Heineken даде възможност да бъдат спечелени шест билета за финала на Шампионската лига, който се игра в Лондон тази събота.

В „Пътят към финала" се състезаваха стотици участници, които трябваше да реагират на момента, да оставят всекидневните си задачи в делничния следобед и да се впуснат в изцяло ново преживяване по следите на една Wi-Fi мрежа и едно лондонско такси. Денят и часът на старта бяха тайна за всички, което направи предизвикателството още по-вълнуващо.

Тази кампания бележи началото на различен подход в кампаниите на Heineken. Наградите, раздавани на случаен принцип, остават завинаги в миналото. Тъй като брандът поставя в центъра изключителните преживявания и приключенския дух, той подкрепя хората, които са готови да излязат от зоната си на комфорт и да последват мечтата си, а не да оставят  всичко в ръцете на късмета.

Затова и наградите са толкова големи, колкото е необходимо, за да се превърнат в незабравими.

Новият подход се вижда много ясно и в начина на раздаване на наградите в „Пътят към финала", където участниците трябва да изоставят обикновените си всекидневни задължения и да се впуснат в приключение с невероятен финал - а именно, билет за Уембли и цял уикенд в Лондон.

Това обаче е само началото от Haineken, лятото ще започне с още по-големи изненади за хората, които споделят страстта към изключителните преживявания.

Heineken и спонсорството на УЕФА Шампионска лига

Основният фокус на спонсорството на Heineken е да предостави на феновете в Европа и по света качествени преживявания, свързани с УЕФА Шампионска лига.  УЕФА Шампионска лига  е най-престижната клубна платформа за международните футболни звезди и техните клубове. С над 150 милиона телевизионни зрители, които наблюдават всеки мач от УЕФА Шампионска лига в 220 страни,  това водещо спортно събитие се е превърнало в глобално и подхожда перфектно на марката Heineken, която има своите фенове в почти всяка страна по света.

Enjoy Heineken Responsibly

Heineken продължава да интегрира своята програма за отговорна консумация във всички активности, съпровождащи спонсорството на УЕФА Шампионска лига. Всеки стадион, на който се провеждат мачовете от първенството, представя посланието „Консумирайте с удоволствие и мярка" на един от трите рекламни борда около игрището. В допълнение към това специална 5-секундна заставка с посланието „Консумирайте с удоволствие и мярка" се излъчват няколкократно по време на срещите от лигата, чиято аудитория наброява повече от 150 милиона зрители на седмица.

 

Най-четените