Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Особености на гримирането при махмурлук

Лиса Елдридж разкрива тънкостите на занаята си в онлайн уроци. Снимка: Lisaeldridge.com
Лиса Елдридж разкрива тънкостите на занаята си в онлайн уроци.

Британската гримьорка Лиса Елдридж от 20 години работи за списания и модни предавания и може да се похвали с клиенти като Камерън Диас и Кейти Пери. Но историята на превръщането й в световна звезда започва преди три години, след една особено тежка вечер. „Имах страшен махмурлук и реших да направя видео именно тогава, защото изглеждах ужасно", разказва Елдридж, която старателно крие възрастта си.

Клипчето в две части се казвало Morning After Makeup и в него Лиса използвала самата себе си за модел. Детайлните обяснения как да ободриш лицето си след дълга нощ положили основата на новата кариера на Елдридж като YouTube знаменитост.

След стотиците хиляди гледания и възторжените коментари, тя започнала да пуска по едно видео всяка седмица на сайта си LisaEldridge.com.

Три години по-късно Лиса вече има зад гърба си стотици такива клипчета, всяко със своя специфична и често пикантна тема. Например видеото Meeting the Ex било вдъхновено от нейна клиентка-супермодел, която държала да изглежда идеално в случай на евентуална среща с бившия. „Реших, че щом дори манекенките имат този проблем, задължително трябва да направя клип по темата", признава Елдридж.

Експертни съвети

Други от най-популярните й видео ръководства ни учат как да се гримираме като холивудски звезди, например като Одри Хепбърн в „Закуска в Тифани" или като Кейт Уинслет, известна с безупречния си външен вид на червения килим. Има и по-практични теми - как да запазим красотата си при дълги полети и как да се гримираме така, че да изглеждаме без никакъв грим.

"Бях виждала куп аматьори, които даваха уроци по гримиране в YouTube, но никой на моето ниво не правеше такива клипове", казва Елдридж. До момента съветите й са гледани над 40 милиона пъти. Твърди, че е спечелила толкова фенове заради основните си принципи да не се влияе от временни тенденции и да не рекламира конкретни продукти.

Последната й видео поредица се концентрира върху най-важния според нея аспект от гримирането - намирането на идеалната основа за грим.

 

Най-четените