Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Магазините на бъдещето

Тяхната визия може да се определи с една дума Снимка: behance.net
Тяхната визия може да се определи с една дума

Тютюнът е една от най-старите разменни монети в човешката история. Някога той е бил дори по-скъп от злато. Любопитен факт е, че през 1614 година в Лондон има повече от 7000 места, на които се е търгувало с тютюн.

Първият специализиран магазин за тютюн отваря врати през 1770 година. Това е Demuth Tobacco, създаден от Кристофър Дъмют в Ланкастър, Пенсилвания.

Днес представата за магазините за тютюн се е изменила радикално заедно с тоталната промяна на тази огромна индустрия.

Навлизането на иновациите са вече факт и пушачите не са един тип - те могат да избират между традиционните тютюневи продукти и новите високотехнологични системи за нагряване на тютюна като iQOS, които са по-добрата алтернатива, без дим, без пепел и с по-малко миризма.

Естествено, и визията на магазините на бъдещето e различна. Всеки от магазините на  IQOS например има различен дизайн.

Самият IQOS прилича повече на смарт устройство и джаджа, но всъщност е дигитално устройство, което нагрява бездимен тютюнев продукт. Предлагането му изисква обучение за начина на използване и грижа за клиента след покупка. В новите магазини на бъдещето може да изоставите пушенето и да преминете на "вейпване" на нагрят тютюн.

Източник: gianlorenzopiersigilli.com

IQOS Concept Store в Токио

Неслучайно Япония е първата държава, в която се представя IQOS. Там всички са луди по иновациите и технологиите, а мисълта да не пречиш на околните е жизненоважна за ограниченото пространство на Токио. Тъй като няма дим и пепел, а мирисът е много по-слаб, повече от 16% от японските пушачи вече са отказали цигарите и са част от бездимното общество на IQOS.

Източник: behance.net

Първият бутик на IQOS в Москва

Както всичко в руската столица, така и магазинът на IQOS е изключителен. Разположен в сърцето на Affimall City, най-модерният комплекс за пазаруване и забавления в Москва с площ 320 000 квадратни метра, магазинът е създаден за седем месеца, а дори и най-малкият детайл е направен специално по поръчка.

Източник: arte.it

Източник: gianlorenzopiersigilli.com

IQOS Embassy в Милано

Магазинът на IQOS в столицата на модата, Милано, не може да бъде нищо друго, освен уникален - тази идея се носи и в името му Embassy. Освен място, от където може да се закупи и да се получи подобаващо обучение за ползването на IQOS, магазинът е място за срещи на креативните арт хора в града. В края на миналата година IQOS Embassy в Милано стана домакин на първата колаборация между IQOS и Vogue Italy, която включва арт проект за създаване на уникални аксесоари за IQOS, които да допълнят усещането за ексклузивност.

От ноември 2017 IQOS вече се предлага и на българския пазар в повечето молове в София. А откриването на първия специален магазин на марката IQOS Boutique с новият дизайн на бъдещето предстои в следващите дни в Сердика мол.

 

Най-четените