6 игри, погубени от собствените си големи амбиции | webcafe.bg
Mobilecafe

6 игри, погубени от собствените си големи амбиции

Иво Цеков
05.05.2018, 23:16 (обновена 08.05.2018, 17:54)

1 от 6 снимки Назад Напред

Advent Rising

Advent Rising

В Advent Rising човечеството е осъществило първи контакт с извънземна цивилизация и следва галактически конфликт. Концептуално играта се опитва да бъде от всичко по малко, а това рядко е добра идея - първо, имаме шутър с богат арсенал от оръжия, а престрелките и акробатичните премятания са взети директно от Max Payne. От друга страна идват ролевите елементи и недоизпипаната бойна система. На всичкото отгоре, по всяко време можете да натиснете един бутон и да преминете в стандартна перспектива от първо лице.

Амбициите около Advent Rising са колкото големи, толкова и безпочвени. Предвидено е премиерата да е съпроводена от комикс серия (която излиза), роман и PSP игра на име Advent Shadow (които не излизат). Създателите и издателите на играта са толкова убедени в нейния успех, че Advent Rising от самото начало е замислена като трилогия. За това свидетелства както отвореният финал на приключението, така и някогашният сайт на играта на име www.adventtrilogy.com. Уви, няма нито втора, нито трета част и човек лесно може да разбере защо.

Обичайно възприемаме амбициозните проекти в гейминга като нещо хубаво.

В наши дни видеоигрите са доминирани от продължения и високобюджетни разработки, които не обичат да поемат излишни рискове, докато преди години бе далеч по-лесно да се реализират мащабни проекти с високи цели и смели концепции. Лошото е, че докато едни успяват и се превръщат в заглавия, за които се говори дълго след това, други просто се провалят.

Вината може да е в липсата на достатъчно време, ресурси и умения, а също и в това, че понякога залъкът се оказва прекалено голям за разработчиците. Не бяха малко заглавията от последните години, стартирали с обещанието, че ще променят начина, по който играем видеоигри, но завършили с разочарование и излъгани надежди.

Представяме ви шест такива игри, които геймърите помнят, но обикновено не с добро.

Oще: advent rising  alpha protocol  daikatana  duke nukem forever  kingdoms of amalur  obsidian  rpg  spore  амбиции  бейзболист  бойна система  видеоигри  гейминг  геймъри  големи амбиции  джон ромеро  дюк нюкъм  еволюция  елементи  жанр  заглавия  игри  излъгани  измама  измамени  концепция  критики  кърт шилинг  милиони  обещания  пирамида  погубени  престрелки  проект  разочарование  разработчици  ролева игра  студио  съдебна сага  създател  трилогия  уил райт  фази  фентъзи  форма на живот  шутър 


Още от Ревю

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 08.07.2015, 15:05

1 e-mil | 07.05.201810:20

"убеждава Съвета за икономическо развитие на богатия щат Род Айлънд"

Това е фирма, а не съвет - казва се "Economic Development Corporation", а не "council". Да, някога тези щатски фирми се наричаха съвети, но то беше преди десетилетия.

А Род Айлънд няма как да се нарече богат в сравнение с другите щати, по никой начин. Първо, известен е с това, че е най-малкият щат и номиналният му БВП е сред последните в САЩ. А по БВП на глава от населението е някъде по средата. Тоест нищо особено.
   

оценка

+0 -0