5 причини, поради които PlayStation VR ще промени гейминга | webcafe.bg
Mobilecafe

5 причини, поради които PlayStation VR ще промени гейминга

Иво Цеков
04.11.2016, 23:10 (обновена 17.11.2016, 13:09)

1 от 6 снимки Назад Напред

Batman Arkham VR

Цената е (почти) по джоба ви

Всеки продукт си има своята цена и нека не са заблуждаваме - PlayStation VR, който до този момент е все още по-скоро лукс, отколкото необходимост, не е съвсем евтин. Базовата версия на шлема струва 399 долара, а пакетът с PlayStation Camera и контролерите Move струва 499 долара. Това не е малко, особено като имате предвид, че самата конзола всъщност е по-евтина. От друга страна, в сравнение с Oculus Rift и HTC Vive офертата е много по-изгодна. Тези шлемове се продават съответно за 599 и 799 долара, а освен това в цената на Rift дори не влизат моушън контролери.

Така като цяло цената на PlayStation VR е наполовина от тази на конкурентите, а ако вече имате PlayStation Camerа и Move контролерите, шлемът ще ви излезе още по-евтин. Като бонус в пакета за 499 долара влиза и колекцията PlayStation VR Worlds, която съдържа доста интересни демо версии на игри.

В средата на 90-те години Sony постави началото на триизмерните игри и наложи оптичните дискове като основен носител.

Малко по-късно компанията популяризира DVD-то със своята PlayStation 2 конзола, а нейният наследник PlayStation 3 наложи популярния в момента Blu-Ray формат.

Сегашната PlayStation 4 е на прага на нова революционна стъпка в технологиите благодарение на шлема за виртуална реалност PlayStation VR.

Пуснат на пазара в средата на октомври, той има силата да ви пренесе във фантастични и невиждани досега светове, при това без да се разделяте с комфорта на вашата вярна конзола.

PlayStation VR има потенциала да се превърне в лидер на новото поколение VR гейминг, но дали наистина ще стане такъв?

Подготвили сме ви пет причини „за" и една, която ни кара да бъдем по-предпазливи.

Oще: batman arkham vr  drive club  eve valkyrie  htc vive  oculus rift  playstation  playstation move  playstation vr  playstation vr worlds  sony  vr  wii u  xbox one  батман  видеоигри  виртуална реалност  гейминг  движения  дизайн  игри  конзола  конкуренти  контролер  платформа  поддръжка  потенциал  причини  сензор  сони  съвместимост  технология  функционалност  цена  шлем 


Още от Ревю

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 08.07.2015, 15:05

1 e-mil | 05.11.201620:25

"В средата на 90-те години Sony постави началото на триизмерните игри..."

Я пак! Шокиран
Да сте чувал за Doom и Wolfenstein от началото на 90-те? Всички знаят, че Playstation излезе сравнително късно. Първите успешни 3D конзолни игри бяха на SEGA.
А въобще началото беше поставено още през 80-те.
   

оценка

+0 -0