Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Повече за теб

От компанията обявиха, че коренно променят отношението си към потребителите Снимка: Явор Николов
От компанията обявиха, че коренно променят отношението си към потребителите
"Пълната промяна" е резултат от 13-месечна работа на 150-членен екип Снимка: Явор Николов
"Пълната промяна" е резултат от 13-месечна работа на 150-членен екип
Джейкъб Бенбуан (д.) Снимка: Явор Николов
Джейкъб Бенбуан (д.)
Милан Залетел Снимка: Явор Николов
Милан Залетел
Ръководителят на проекта по "преобразяването" на Мтел Мария Опренова
Повече за теб Снимка: Явор Николов

Нови промоции за клиентите, ново лого, нов финансов директор.

Това подарява Мтел за 17-тия си рожден ден, стана ясно от представянето на промените пред журналисти в обновената пешеходна част на бул. "Витоша".

Новият финансов директор на телекома - Милан Залетел, идва от словенския Si.mobil.

Според главния изпълнителен директор Андреас Майерхофер с новата си визия Мтел се променя в дълбочина - като философия и култура.

Той представи и новия девиз на телекома: "Повече за теб", с обяснението, че в него са закодирани трите ценности на компанията - по-малко усилия от страна на потребителите, лично отношение към всеки от тях и затвърждаване на лидерската позиция на пазара.

По думите на директора на проекта по "преобразяването" на Мтел Мария Опренова компанията ще има по-човешки и по-младежки облик.

Тя представи новата рекламна стратегия на телекома, в която на преден план няма да са цифри и устройства, а хората.

"Ние сме лидерът, но няма да бъдем арогантни", заяви Опренова.

В близките дни потребителите ще получат различни оферти за комбинирани услуги - мобилна телефония, фиксирани разговори, интернет и телевизия, но подробностите по тях засега остават тайна.

Новото лого на компанията, представено днес, обединява в себе си познатото "М" и знака за безкрайност.

Mтел ще има и свой музикален подпис, който ще звучи от всяка реклама.

Джейкъб Бенбуан от компанията-консултант по ребрандирането на Мтел обясни, че той и колегите му работили по проекта 13 месеца.

Това е била една от най-комплексните задачи, с които се е захващал екипът. За промяната в Мтел са работили 150 специалисти.

В момента телекомът, който през последните години навлезе и на телевизионния и Интернет пазар, променя идентичността на 200 собствени магазина, както и на 800 търговски обекта, в които се предлагат неговите услуги - плюс промяна на дизайна на автомобилите, на СИМ-картите и брандираните устройства и др., общо 2000 логота.

Първите 20 магазина на телекома вече са с изцяло новата визия.

 

Най-четените