Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Всеки втори влиза в мрежите през телефона

За някои азиатци, смартфонът вече е основно устройства за влизане в Интернет Снимка: Google
За някои азиатци, смартфонът вече е основно устройства за влизане в Интернет

Близо половината от световния трафик към социалните мрежи идва от мобилни устройства. Това показват резултати на Nielsen, цитирани от The Next Web. Тенденцията преносимите устройства да променят начина, по който използваме мрежата, е особено очевидна в Азиатско-Тихоокеанския регион.

Там около 59% от трафика към Twitter, Facebook и останалите подобни сайтове идва от мобилни телефони и таблети. В случая е важно да се посочи, че резултатите са с близо 12% от по-високи от средното за света и надвишават 33-те процента в Европа и САЩ. Данните кореспондират с факта, че регионът има най-добро съотношение между притежавани смартфони и цялостно Интернет покритие на населението – 44% срещи 31% и 30% за Европа и САЩ.

За изготвянето на своя доклад, Nielsen са използвали данни от 28 000 онлайн потребители от 56 страни. Макар Азиатско-Тихоокеанския регион да отбелязва шеметен ръст, навлизането на смартфоните на неговия пазар все още е значително по-слабо, отколкото в западния свят.

По-интересно в случая е, че голям брой азиатци се отказват тотално от персоналните си компютри и за тях смартфонът се превръща в основно устройство за консумиране на Интернет съдържание. Това е най-видно в държави като Сингапур, Китай, Корея и Хонг Конг.

Анализаторите на Nielsen коментират, че азиатският пазар ще става все по-повлиян от социалните мрежи, особено при закупуването на електроника.

 

Най-четените