Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Най-богатите YouTube звезди

Лили Синг: $2.5 млн.

Позната и със своя YouTube псевдоним Superwoman, Лили Синг е влогърка, разчитаща на своята красота и чар, възползваща се и от своите индийски корени. Тя е също така и певица, а тазгодишното й турне A Trip to Unicorn Island обиколи 27 града по света.
Снимка: Getty Images
Лили Синг: $2.5 млн.

Позната и със своя YouTube псевдоним Superwoman, Лили Синг е влогърка, разчитаща на своята красота и чар, възползваща се и от своите индийски корени. Тя е също така и певица, а тазгодишното й турне A Trip to Unicorn Island обиколи 27 града по света.
Розана Пансино: $2.5 млн.

Самоука готвачка, станала известна с кулинарната си поредица Nerdy Nummies, въвела милиони хора в изкуството на кулинарията. 
Снимка: Getty Images
Розана Пансино: $2.5 млн.

Самоука готвачка, станала известна с кулинарната си поредица Nerdy Nummies, въвела милиони хора в изкуството на кулинарията.
Роман Атууд: $2.5 млн.

Концепцията на Punk’d и номерата със скрита камера са изведени на друго ниво онлайн. С гаднички и груби пранкове Атууд е привлякъл 7 милиона последователи, а Nissan схвана шегата и сключи партньорство с него за едно видео през януари. Чувството му за хумор харесват и клиентите на неговия Smile More магазин.
Снимка: Getty Images
Роман Атууд: $2.5 млн.

Концепцията на Punk’d и номерата със скрита камера са изведени на друго ниво онлайн. С гаднички и груби пранкове Атууд е привлякъл 7 милиона последователи, а Nissan схвана шегата и сключи партньорство с него за едно видео през януари. Чувството му за хумор харесват и клиентите на неговия Smile More магазин.
Мишел Фан: $3 млн.

Самоука гримьорка, доказала се в своите клипове с инструкции по гримиране. Тя показва на момичетата как да се разкрасят досущ като своите любими знаменитости, например Лейди Гага и Анджелина Джоли. Мишел мисли в дългосрочен план и инвестира повечето спечелени пари в различните си проекти – включително в козметичната си линия и в абонаментната гримьорска услуга ipsy.
Снимка: Getty Images
Мишел Фан: $3 млн.

Самоука гримьорка, доказала се в своите клипове с инструкции по гримиране. Тя показва на момичетата как да се разкрасят досущ като своите любими знаменитости, например Лейди Гага и Анджелина Джоли. Мишел мисли в дългосрочен план и инвестира повечето спечелени пари в различните си проекти – включително в козметичната си линия и в абонаментната гримьорска услуга ipsy.
KSI: $4.5 млн.

Британецът с истинско име Оладжиде Олатунджи играе видеоигри (предимно футболната поредица FIFA) и ги коментира толкова занимателно и с толкова цветущ език, че си има 11 милиона последователи. Той използва YouTube славата си, за да започне и кариера на рапър, като сингълът му Lamborghini стигна до номер 30 в британските класации през април.
Rhett & Link: $4.5 млн.

Рет Маклафлин и Чарлз Линкълн Нийл са били колеги инженери, преди да започнат своята кариера на комедианти в един малко по-късен етап от живота си (и двамата са в края на 30-те). Те са известни с Good Mythical Morning, нещо като пародия на телевизионните сутрешни блокове. Близо половината от приходите им идват от спонсорски сделки – правили са спонсорирани клипове за марки като Gillette, Wendy’s и Toyota.
Снимка: Getty Images
Rhett & Link: $4.5 млн.

Рет Маклафлин и Чарлз Линкълн Нийл са били колеги инженери, преди да започнат своята кариера на комедианти в един малко по-късен етап от живота си (и двамата са в края на 30-те). Те са известни с Good Mythical Morning, нещо като пародия на телевизионните сутрешни блокове. Близо половината от приходите им идват от спонсорски сделки – правили са спонсорирани клипове за марки като Gillette, Wendy’s и Toyota.
Линдзи Стърлинг: 6 милиона

Тя свири на цигулка, но едновременно с това и танцува. В музиката си смесва дъбстеп и класика и представлява един уникален артист, макар и в началото недооценен, както често се случва. Стърлинг започва да пуска своите клипове през 2007 г., след като не успява да постигне договор с никоя от големите звукозаписни компании. Сега те умират да се обвържат с нея, но тя вече не се нуждае от тях. 
Снимка: Getty Images
Линдзи Стърлинг: 6 милиона

Тя свири на цигулка, но едновременно с това и танцува. В музиката си смесва дъбстеп и класика и представлява един уникален артист, макар и в началото недооценен, както често се случва. Стърлинг започва да пуска своите клипове през 2007 г., след като не успява да постигне договор с никоя от големите звукозаписни компании. Сега те умират да се обвържат с нея, но тя вече не се нуждае от тях.
Братята Файн: $8.5 млн.

Бени и Рафи Файн изригнаха с видео поредицата си React – където снимат как реагират различни хора, докато гледат други клипове и предавания. Те се преместиха и на телевизионния екран с предаването React to That. 
Снимка: Getty Images
Братята Файн: $8.5 млн.

Бени и Рафи Файн изригнаха с видео поредицата си React – където снимат как реагират различни хора, докато гледат други клипове и предавания. Те се преместиха и на телевизионния екран с предаването React to That.
Smosh: $8.5 млн.

Приятелите от детинство Иън Хенкокс и Антъни Падила са познати онлайн като комедийното дуо Smosh. Стават известни с пародии на Покемон, но дейността им се разширява до пет отделни YouTube канала, включително ElSmosh (испански Smosh). Първият им пълнометражен филм Smosh: The Movie излезе през юли.
Снимка: Getty Images
Smosh: $8.5 млн.

Приятелите от детинство Иън Хенкокс и Антъни Падила са познати онлайн като комедийното дуо Smosh. Стават известни с пародии на Покемон, но дейността им се разширява до пет отделни YouTube канала, включително ElSmosh (испански Smosh). Първият им пълнометражен филм Smosh: The Movie излезе през юли.
PewDiePie: 12 милиона

Звездата на Let’s Play движението, геймърът, изкарващ милиони с играене на игри и пускане на шегички, е 25-годишншят швед Феликс Келберг. Той е създал успешна виртуална империя и купища млади влогъри мечтаят да са като него. И как да не е така, когато Келберг има повече абонати в канала си от Джъстин Бийбър и Риана?
Снимка: Wikipedia Commons
PewDiePie: 12 милиона

Звездата на Let’s Play движението, геймърът, изкарващ милиони с играене на игри и пускане на шегички, е 25-годишншят швед Феликс Келберг. Той е създал успешна виртуална империя и купища млади влогъри мечтаят да са като него. И как да не е така, когато Келберг има повече абонати в канала си от Джъстин Бийбър и Риана?

Когато YouTube беше основан преди десет години, неговата мисия беше „да осигурява бърз и лесен видео достъп и възможност често да се споделят клипове". Сега вече можем да добавим и още една мисия: да произвежда млади милионери на едро.

Причината е, че сп. Forbes публикува своя първи в историята списък на най-печелившите YouTube звезди на годината.

Това са десет канала и общо 13 души, привлекли огромен брой фенове и успели да забогатеят ударно. Минимумът за влизане в списъка? 2.5 милиона долара печалби преди данъчното облагане в периода до 1 юни 2015.

Спечелилите ги интернет звезди са творци от смесен тип - едновременно режисьори, продуценти и актьори в своите канали, занимаващи се с нещо, което предишните поколения може да считат повече за игра, отколкото за работа. Дейностите им варират от играене и коментиране на видеоигри, през разиграване на скечове и инструкции по гримиране, до съчетание между танци и свирене на цигулка.

Общото между милионерите, е че почти всички са под 30 и по възраст не надвишават много своята целева аудитория - която от своя страна е от поколението, предпочитащо YouTube пред телевизията.

Повечето от печалбите на тези YouTube канали идват от реклами - от спонсорирано, интегрирано съдържание и от досадните превюта, които тръгват преди пускането на видеото. Но някои от звездите вече са направили и своите стъпки към телевизията, киното или музикалната индустрия, четирима са издали или скоро ще издадат книги, други имат свои продуктови линии и продават шапки, бельо, очни линии и червила.

Изчисленията на Forbes за техните печалби трябва да бъдат гледани с едно наум: изданието няма как да разполага с официални данни за приходите на тези хора и е ползвало различни източници като международната агенция Nielsen, базата данни за кино IMDB, интервюта с агенти, адвокати, специалисти от индустрията и със самите звезди.

Това означва, че са възможни несъответствия (например печалбите на PewDiePie другаде са изчислявани на 7.4 млн.), но те не отменят факта, че тези ютюбъри не просто припечелват, а чупят рекорди.

 

Най-четените