Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Какво показват голите снимки на Риана

Голите снимки на певицата показват не само бюста й, но и нарастващата ирелевантност на списание Playboy
Снимка: Getty Images
Голите снимки на певицата показват не само бюста й, но и нарастващата ирелевантност на списание Playboy
Секси снимките на попзвездата са върху корицата и по страниците на френското мъжко списание Lui - и това не е заради нежелание на Playboy да привлече певицата да позира за изданието на Хю Хефнър Снимка: YouTube.com
Секси снимките на попзвездата са върху корицата и по страниците на френското мъжко списание Lui - и това не е заради нежелание на Playboy да привлече певицата да позира за изданието на Хю Хефнър
Позирането за Playboy би било на практика акт на хуманитарна помощ от страна на Риана
Снимка: Getty Images
Позирането за Playboy би било на практика акт на хуманитарна помощ от страна на Риана
Както самата Риана бе заявила преди четири години: "Ако ще си свалям дрехите, искам да е изискано, да показва класа" Снимка: Retna
Както самата Риана бе заявила преди четири години: "Ако ще си свалям дрехите, искам да е изискано, да показва класа"

Има много неща, които да видите в новата гола фотосесия на Риана: добре облятия с олио торс, татуировката под гърдите и пиърсинга на зърното, например. Но няма как да не видим и нещо друго: тоталната ирелевантност на списание Playboy. Секси снимките на попзвездата са върху корицата и по страниците на френското мъжко списание Lui - и това не е заради нежелание на Playboy да привлече певицата да позира за изданието на Хю Хефнър.

Когато светските хроникьори от TMZ наскоро уловиха отдалеч снимките на Риана за въпросната провокативна фотосесия, плъзнаха слухове, че тя ще бъде публикувана в Playboy, което изглеждаше като връщане с машина на времето някъде към 90-те години на миналия век.

Доказателствата за това твърдение бяха следните: тя беше гола, асистент на фотосесията носеше тениска на Playboy и трето - тя, според твърденията на пресата, била видяна по-късно да носи яке Playboy.

Позирането за Playboy би било на практика акт на хуманитарна помощ от страна на Риана

В наши дни разпадащият се някога легендарен бранд е реална възможност за кариера само за вече ненаемани от никого звезди като Линдзи Лоън. В ерата на вездесъщото хард-порно и сексвидеа на знаменитости, Playboy просто вече не минава за нещо достатъчно шокиращо - нито пък успява да бъде деликатно секси или артистичен. Той е отчайващ и ужасен и в двете крайности.

Риана очевидно е преценила, че голите й амбиции са много по-намясто в списание, което някога показа на корицата си английската богиня Джейн Бъркин. Playboy заявява: "Останал съм вече без идеи" или "Трябва да си платя ипотеката", а фотосесията на Риана за Lui крещи: "Аз се чувствам секси и споделям това като дар за света". Както самата Риана бе заявила преди четири години: "Ако ще си свалям дрехите, искам да е изискано, да показва класа".

"Не бих взела каквито и да е пари, за да го сторя", каза тя тогава. Към момента на това й изказване, тя вече бе получила предложение от Playboy - и вероятно няма да се изненадате да научите, че отхвърли офертата им. В наши дни това списание съществува само за да предлага планини от пари на истинските знаменитости, които да му отказват.

Playboy просто вече не е в заглавията заради присъствието на звезди на корицата; шумът около него е заради отхвърлените оферти

Миналата година Wall Street Journal съобщи, че Playboy се опитва да положи "ново начало" като "лицензираща компания". Идеята беше брандът и логото да се прилагат към различни продукти - от енергийни напитки до парфюми и афтършейв - без Playboy да се налага да дават собствени пари. "Доходите от лицензи се увеличиха до $62 млн. за годината до края на миналия септември, от $37 млн. през 2009, съобщават запознати," обяви WSJ.

Това стана скоро след като Playboy стана изцяло частен и съкрати 75 процента от персонала си през 2011. Както Хю Хефнър бе заявил пред New York Times Magazine през 2010, "В началото списанието носеше на раменете си бранда; сега брандът носи списанието." Всъщност зайчето на Playboy е "една от най-лицензираните търговски марки на всички времена," твърди MSN.

Но какво всъщност изобщо означава вече това зайче с папийонка? Съдейки от продажбите в онлайн магазина на Playboy, от рода на имитация на ретро тениски и позлатени сервизи за алкохол, то излъчва най-вече сексуална носталгия по ерата на хедонизма в стил "Момчетата от Медисън Авеню". Или поне именно натам Хеф се опитва да води бранда.

Ако потърсите в Amazon за Playboy продукти, ще откриете цял куп украсени с въпросните зайчета прашки, розово спално бельо и пиърсинги за пъп, което подсказва, че брандът поне засега успява да удържи някаква форма на секси имидж за жените. Но в случая с якето, носено от Риана, подозираме, че това е било нещо съвсем различно: ирония.

 

Най-четените