Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Black Friday генерира оборот от 23 млн. лева за еMAG.bg

На 27 ноември онлайн-магазинът е продал включително 9 автомобила Снимка: еМАГ.bg
На 27 ноември онлайн-магазинът е продал включително 9 автомобила

Рекорд по продажби за един ден поставиха от електронния магазин eMAG.bg на 27 ноември, петък.

Организираното от онлайн-търговеца шопинг-събитие Black Friday, което предложи намаления от 60 и 70% на различни видове стоки, генерира оборот от над 23 млн. лева и повече от 175 000 поръчани продукта.

Оборотът е със 78% повече в сравнение с миналогодишния "Черен петък", а поръчаните на 27 ноември продукти в онлайн магазина са с 63% повече от миналата година.

Най-продаваните видове продукти в eMAG.bg по категории в рамките на "Черния петък" са били малки електроуреди, телевизори, мобилни телефони, таблети и играчки.

Резултатите на eMAG.bg за Black Friday 2015 са най-добрите в историята на компанията на българския пазар спрямо продадени продукти и приход, генериран за един ден.

Тазгодишното издание на Black Friday поднесе и изненада за родния пазар, като предостави възможност на потребителите да запазят автомобили на специални цени.

За един ден бяха резервирани 9 коли, а нетърпеливите купувачи на три от тях посетиха в същия ден шоурумите на авто-дилърите, за да видят лично запазените автомобили.

Най-скъпата кола, резервирана през eMAG, беше SSang Yong Korando на специалната цена от 38 900 лв. Toyota също се представи добре с три резервирани модела - Corolla, Yaris и Auris. Другите марки със запазени от потребителите автомобили бяха Peugeot, Fiat, Chevrolet.

"Black Friday е най-важното събитие за нас през годината. Приготвяме се за него няколко месеца, за да предложим атрактивни оферти на българските потребили", заяви Огнян Лахчев, мениджър на eMAG.bg, отговарящ за контактите с платформата Marketplace.

Той уточни, че за тазгодишното издание, освен преговорите с доставчиците, комапнията е инвестирала и в IT инфраструктура, за да се справи с огромния трафик.

eMAG.bg са работили усърдно и със своите партньори от Marketplace - платформа, предлагаща възможност на други търговци да предлагат продуктите в eMAG.bg, за да предложат голямо разнообразие от продукти на атрактивни цени.

Самата Marketplace отбелязва също впечатляващ ръст тази година. 150-те партньора в платформата са регистрирали продажби на стойност 3.1 млн. лв. и 31 600 продадени продукта.

Оборотът на търговците в Marketplace се е повишил 3.5 пъти, докато броят на продажбите надвишава със 120% резултатите от миналата година.

От eMAG.bg обобщиха и най-продаваните продуктови категории в България за тази година през техния сайт.

Най-поръчвани за годината са били малките електроуреди - 22 300 поръчани бройки. За 2015-та от онлайн търговеца са поръчани 9800 телевизора, 9400 мобилни телефона, 9500 играчки, 5000 таблета и 4500 парфюма.

 

Най-четените