Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Лиляна Павлова е готова с избора на агенция за медийно обслужване на Председателството

Лиляна Павлова е готова с избора на агенция за медийно обслужване на Председателството

Министерството на Лиляна Павлова избра агенция за медийно обслужване по време на Председателството на Съвета на ЕС.

Победителят в поръчката за 370 000 лв. е консорциумът ДЗЗД МЕДИА ЕС, в който влизат "Диджитал Ай Ди" АД (свързани със Спортал.бг) и "От-До Консулт" ООД на Олга Лозанова.

Изпълнителят ще трябва да извърши медия планиране по отношение ннационални и регионални печатни и интернет медии, и социални мрежи, включително да подготви, организира и разпространи публикации, интернет банери и клипове в печатни, онлайн и социални медии.

От консорциума ще се очаква да предоставя и контент анализ на публикациите за всеки месец на работа.

Периода на медийното обслужване е от 1 януари 2018 г. до 30 юли 2018 г. - т.е. ще приключи един месец след края на българското председателство.

Офертата на ДЗЗД МЕДИА ЕС е с близка стойност до прогнозната цена, предвидена от Министерството на българското председателство, която беше в разбер на 375 000 лв. без ДДС.

Процедурата по избор на агенция за медийно обслужване започна в края на август, като договорът с победителя е подписан на 29 ноември 2017 г. Решението е публикувано в регистъра на обществените поръчки в понеделник, 4 декември.

В търга са участвали още две компании - "Аргент 2002" ООД и "АПРА" ООД. И двете дружества обаче са отстранени от процедурата поради това, че не са отговорили на някои от поставените критерии за подбор.

Поръчката поставя 4 цели пред изпълнителя: повишаване на информираността на българските граждани за същността и резултатите от председателството; да популяризира приоритетите на триото председателки Естония-България-Австрия; да покаже уникалния принос на България за ЕС, да допринесе за утвърждаване на имиджа на страната като равностоен и надежден партньор в ЕС; както и да подкрепи утвърждаването на ЕС в глобалния диалог.

Целевите групи на медийното обслужване ще бъде както широката общественост (с акцент върху младите хора (16-29 г.), както и хората в трудоспоосбна възраст във всички региони на страната), така и специализираната аудитория - например представители на ЕС_институции и международни организации, представители на бизнеса и др.

 

Най-четените