Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Запушени шахти и недовършено строителство са довели до наводнението във Варна

Запушени шахти и недовършено строителство са довели до наводнението във Варна Снимка: https://www.facebook.com/groups/odesos/

Запушени шахти и недовършените сторителни дейности по новия булевард "Васил Левски" във Варна са довели до внезапното наводняване на пътищата в града след обилния дъжд във вторник вечер.

Кметът на Варна Иван Портних обяви, че има пет проблемни точки, заради които са възникнали критични ситуации със запушване на канализацията. От думите му става ясно, че независимо от мерките, взети след минали наводнения по пътната инфраструктура, проблемите с канализацията във Варна не са решени, а само се изместват към други улици.

Портних съобщава, че кръговото движение при бул. "Владислав Варненчик" ще бъде укрепено, след като във вторник горното ниво на съоръжението започна да поддава и прекъсна електрически стълб. Причината за инцидента е "недовършено укрепване на канала за подземни комуникации", пише кметът в профила си във Facebook, като съобщава, че кабелното трасе ще бъде бетонирано веднага след спирането на дъжда.

Наводнението при кръговото на бул. "Цар Освободител" е обяснено с обилния валеж и свличането на земни маси, останали от строителния период.

"В момента отпушват шахтите, а утре всички изпълнители трябва да са там, за да почистят остатъчните строителни материали, причинили събирането на водата", пише Портних.

Същият проблем със свличане начакъл е запушил трето кръгово при бул. "Сливница.

Нови дъждоприемни решетки ще трябва да се поставят и в района на варненската ХЕИ заради наводняване на тротоарна настилка, както и в старата част на булевард "Левски до бул. "Осми приморски полк".

"Напомням, че обектът все още не е въведен в експоатация, продължаваме с довършителните дейности, всеки един констатиран проблем ще бъде отстранен", пише Иван Портних.

Булевардът бе пуснат за движение малко преди Великден от премиера Борисов, напомня в. "Сега". Обектът няма акт 16. Строителството продължи около година и половина, крайна цена не е съобщавана. Става дума за поне 115 млн. лв., повече от които предостави държавата. Проектът, в рамките на който бяха изграждани и надлезните кръстовища, е най-голямата инвестиция в пътищата на Варна през последните десетилетия.

 

Най-четените