В Левски имали идеи, невиждани в цяла Европа | sportcafe.bg
Sportcafe logo

В Левски имали идеи, невиждани в цяла Европа

Sportcafe
15.02.2018, 17:25 (обновена 15.02.2018, 17:29)
Тодор Минев

Снимка: © levski.bg

Тодор Минев е новият маркетинг директор на Левски

На официална пресконференция днес бе даден старт на партньорството между ПФК Левски и Viber, съобщава официалният сайт на "сините".

Клубът разработи съвместно с технологичния гигант появата на специални Viber стикери, клубен канал и чат бот, които ще предоставят нови успешни форми за комуникация между клуб и привърженици.

Като основна част от историята на футболен клуб Левски именно привържениците имаха и основна роля в изграждането на стикери, подходящи за използване във Viber.

На пресконференцията бе разкрита уникалната им визия, а повече подробности около стартиращото партньорство и комуникационните възможности, които ще предоставя платформата бе разкрита от Атанас Райков – директор бизнес развитие за централна и източна Европа на Viber, Красимир Иванов - изпълнителен директор на ПФК Левски, Антони Джамбазов - представител на привържениците и новият маркетинг директор на „сините“ Тодор Минев.

“Това е проект, който изцяло е насочен към феновете. Щастливи сме от това партньорство с клуб като Левски. Интересът е голям, като само за час близо две хиляди души са се включили в общия чат”, заяви генералният мениджър на Viber за Централна и Източна Европа Атанас Райков.

“Хубавото е, че по този начин ще имаме директна връзка с привържениците във всеки един момент. Надяваме се, че с предоставената ежедневна информация ще събудим интереса им към мачовете и ще ги върнем обратно на стадиона”, заяви от своя страна изпълнителният директор на Левски Красимир Иванов.

Новият маркетинг директор Тодор Минев разкри, че клубът планува много проекти, които ще бъдат представени във времето.

„Държим да бъдем в крак с модата, да поддържаме имиджа на клуба, а и другите клубове да гледат от нас. Имаме много добри идеи, те са в начален етап. Но със сигурност мога да кажа, че те не са виждани в нито един клуб в България, а и в Европа”, сподели Минев.

Специална част от събитието бяха и трима от играчите на Левски, които са изобразени на Viber-стикерите. Габриел Обертан, Роман Прохазка и Давид Яблонски позираха със специални фланелки.

Oще: 2017/18  viber  а група  антони джамбазов  атанас райков  бг футбол  директор  красимир иванов  левски  маркетинг директор  партньорство  пресконференция  първа професионална лига  социални мрежи  тодор минев  фенове 


Още от БГ футбол

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.


Видео