Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Всяко зло за добро

Шоуто, което направиха двете агитки на мача Левски - Ботев (Пловдив) едва ли щеше да е в такъв мащаб, ако двубоят се излъчваше по телевизията Снимка: Sofia Photo Agency
Шоуто, което направиха двете агитки на мача Левски - Ботев (Пловдив) едва ли щеше да е в такъв мащаб, ако двубоят се излъчваше по телевизията

Хубаво време, поне 12 000 зрители на ст. "Георги Аспарухов", силна игра, песни, факли - мачът Левски - Ботев (Пловдив) ни върна в едно позабравено време в българския футбол.

На бас, че ако мачът се излъчваше по телевизията, и половината от тези 12 000 едва ли щяха да дойдат на трибуните в разгара на отпускарския сезон, включително и голяма част от гостуващата агитка, напълнила сектор "Г" - нещо, което не се бе случвало от дербито Левски - ЦСКА в началото на 2011 г.

Вярно е, че мнозинството от привържениците на двата отбора не можаха да видят красивия и оспорван двубой, завършил 3:1, но това означава, че ако и следващата седмица клубовете и телевизиите не стигнат до споразумение, те ще са двойно мотивирани да отидат на стадиона.

В комфорта на излъчването на всяка важна среща от първенството бяхме позабравили тръпката от пълния стадион. А защо не и в тези условия да си припомним и романтиката на гостуванията.

При телевизионно затъмнение и другата седмица вероятно ще има доста повече привърженици на Левски, които ще изминат пътя до северозападния град Монтана, окуражени от силния старт на любимците си.

За който не го направи - има радио. Точно като в доброто старо време.

Важно е да гледаме позитивно - никой не е умрял заради липсата на договореност за телевизионните права, а ако футболните босове продължават да упорстват за висока цена напук на пазарната логика, това изненадващо може да се окаже добре за играта.

Както винаги сме твърдяли, футболът е за феновете - но не непременно за тези, които го гледат от комфорта на дома си, а тези, които са по трибуните и създават атмосферата, заради която играта е велика.

Ако бюджетите на отборите в "А" група страдат заради липсата на няколко милиона от ТВ права, то тогава, добре дошли в реалността, господа президенти - да не би когато имахте тези пари, подопечните ви да се представиха на супер ниво в международен план?

Напротив, продукцията им си остана само за вътрешна консумация и именно това е причината сега никоя медиа да не дава оферта по вкуса ви.

Футболните хора умуват върху идеята за създаване на собствен канал, за който да плащаш да гледаш даден мач. Той дори щял да тръгне от началото на 2013 - много хубаво, ама хич не ни се вярва. Но дори да е така, по-добре да платиш 8 лв за билет, отколкото 5, за да гледаш по телевизията.

Добре дошли по стадионите! Дали пък точно това не бе стъпката, от която имаше нужда българският футбол, за да тръгне нагоре?

 

Най-четените