Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Впечатляващо представяне на пилотите в Hyundai Racing Trophy

Васил Жеков и Алекс Раева караха силно, но не успяха да завършат рали "България"
Всички екипажи се отличиха със силно представяне в отделните етапи
Hyundai i20 R1 се оказа надежден и бърз рали автомобил
В групата се получи оспорвана битка за подиума
Шампионатът продължава с рали "Твърдица"

Екипажите на Hyundai Racing Trophy се представиха отлично и на много високо ниво по време на рали „България" през изминалия уикенд. Състезанието бе кръг и от Европейския рали трофей (ERT).

В битката във втория кръг на едномарковия шампионат участваха Григор Григоров с навигатор Даниел Миленков, Васил Жеков/Алекс Раева, Христо Геров/Йордан Йорданов, Мирослав Ангелов/Петър Илиев и Симеон Симеонов/Димитър Спасов.

Всеки екипаж показа най-доброто от себе си и се възползва максимално от възможностите на състезателния автомобил Hyundai i20 Coupe R1. В състезателен етап 11 - Рожден, петте екипажа на Hyundai Racing Trophy записаха изключителни резултати и ако участваха в българския рали шампионат или класирането на ERT, щяха да са в Топ 10 на общото класиране.

Григоров и Миленков начело в класирането

Победител във втория кръг на Hyundai Racing Trophy стана Григор Григоров с навигатор Даниел Миленков. Екипажът финишира състезанието с общо време 01:45:44.3 часа. Изненада за участниците в шампионата бе, че ако участваха в крайното класиране Григоров и Миленков щяха да са на 5-о място в крайното класиране, веднага зад екипажи с много по-силни автомобили от по-високите класове RC4 и RC2.

Битката за екипажа стартира още в първата отсечка, с дължина 30 км., където записа много добро време. Първият ден от състезанието премина отлично и високите резултати не закъсняха. През втория ден Григоров/Миленков вдигнаха темпото и скоростта и записаха времена, които можеха да им осигурят място в Топ 10 в генералното класиране. Още на етап 10 - Бялата вода 2, екипажът завърши с време, достатъчно за 4-ото място в общото класиране. В следващия етап 11 - Рожден, върна газта и финишира с 6-то време. Най-добрия си резултат екипажът записа в най-дългия специален етап 12 - Дюлино, където финишира с резултат, достатъчен за трето място в генералното класиране. Рали „България" бе дебют за Даниел Миленков като ко-пилот и се представи много добре. С Григор Григоров се сработиха много бързо и със сигурност ще подобряват резултатите си в следващите състезания.

Геров и Йорданов с отличен резултат

На второ място във втория кръг на Hyundai Racing Trophy завърши Христо Геров с навигатор Йордан Йорданов. Екипажът се състезава заедно за втори път и много бързо успяха да се сработят като екип. Ако участваха в подреждането за българския шампионат и ERT, двамата щяха да са на 9-то място в генералното класиране с време 01:48:58.3 часа.

На състезателен етап 9 - Бялата вода 1, екипажът завърши с време, достатъчно за 10-ото място в общото класиране на ралито и след това започна да записва още по-добри времена.

Най-доброто си време Геров и Йорданов записаха в етап 11 - Рожден, където изпревариха Григоров/Миленков и финишираха с постижение, достатъчно да ги класира на трета позиция за отсечката в генералното класиране. В следващия етап - Дюлино, екипажът имаше възможност да завърши отново с много добро време, но спука гума и близо 10 км кара по джанта, което го забави. Христо Геров винаги е бил много атрактивен пилот и на това състезание даде най-доброто от себе си. Екипажът се бе подготвил сериозно за ралито и очакванията към тях за следващото състезание са много високи.

Симеонов и Спасов блеснаха в етапа Рожден

Трети на подиума се качи Симеон Симеонов с навигатор Димитър Спасов. 17-годишният картингист с всяко състезание подобрява времето си и очакванията на екипа и феновете към него са много високи. Опитът на Димитър Спасов като навигатор помогна на младия Симеон и най-добрия резултат  в състезанието записа на състезателен етап 11 - Рожден, където финишира с време, достатъчно за 10-ото място в общото подреждане. Ако участваха в генералното класиране Симеонов/Спасов щяха да са на 11-о място сред участниците в състезанието.

Димитър Спасов е един от най-добрите навигатори в България. Дълги години е бил ко-пилот на Петър Гьошев, който в момента е треньор на екипажите на Hyundai Racing Trophy. Неговият опит със сигурност ще помогне в подготовката и представянето на младия Симеон.

Ангелов и Илиев до последно се бориха за място на подиума

Мирослав Ангелов и Петър Илиев до последно се бореха за второто място на подиума, но излизане от трасето и невъзможността да продължат участието си в състезанието ги лиши от място в тройката. През цялото състезание вървеше оспорвана битка за второто място с екипажа Геров/Йорданов. Още на състезателен етап 9 - Бялата вода 1, Ангелов/Илиев записаха време, достатъчно за 8-ото място в общото класиране, а на следващия етап финишираха с постижение, което щеше да им осигури 6-ата позиция. Най-добрият си резултат екипажът записа на етап 11, където финишираха с време, което би им отредило 5-о място в общото класиране. Излизане от пътя в състезателен етап 12 попречи на екипажа на финишира състезанието. Въпреки това екипажът получи бонус точки от участието си в първия ден на ралито, където завърши на второ място за деня в подреждането на Hyundai Racing Trophy.

Жеков/Раева с добри резултати през втория ден

Дебют на рали „България" направи Александра Раева като навигатор на Васил Жеков. Още на втория състезателен етап, екипажът записа много добро време и стопи разликата с Григоров/Миленков, които бяха с по-добър резултат в първия етап. Интригата беше много оспорвана, но за съжаление в третия състезателен етап Жеков/Раева не успяха да овладеят състезателния Hyundai i20 Coupe R1 и излязоха с много висока скорост от бърз ляв завой, напуснаха пътя, не финишираха етапа и приключиха участието си в първия ден. Благодарение на бързата реакция и професионализма на механиците на Hyundai Racing Trophy, щетите по състезателния автомобил бяха бързо отстранени и в неделния ден екипажът стартира по системата ре-старт. Отпадането от първия ден обаче донесе наказание от по 7 минути за всеки пропуснат етап. Въпреки добрите резултати, които показа в неделя, на последния 13-ти етап - Варна, екипажът отпадна от надпреварата.

Тагове: hyundai racing trophy
 

Най-четените