20 лесни начина да отслабнете без диета | sportcafe.bg
Sportcafe logo

20 лесни начина да отслабнете без диета

Станимир Михов , stanimirmihov.com
20.09.2017, 12:06 (обновена 23.09.2017, 19:31)

1 от 21 снимки Назад Напред

кафе

Ограничете калориите, яжте повече. Вижте в галерията 20 лесни начина да отслабнете без диета...

За да отслабнем и загубим тегло е необходимо да горим повече калории, отколкото консумираме, което означава едно: контрол на порциите. Но това със сигурност не означава, че този процес трябва да е свързан с глад до достигане на желаните резултати, както е възприетo заради популярни нездравословни диети.

Има много по-лесен начин за отслабване и задържане на постигнатите резултати.

Най-лесният начин за отслабване и задържане на постигнати резултати, всъщност е чрез въвеждане на здравословни замени.

Ограничаване на приема на калории без глад

Това е възможно благодарение на факта, че непреработените храни (често категоризирани като здравословни) обикновено са по-обемисти, спрямо преработените. Още по-добрата новина е, че не е необходимо пълно изключване на нездравословни храни от менюто. Любимите сладолед, шоколад, чипс и други могат да са част от здравословно меню, но не и негова основа.

Избирайки по-здравословни избори през целия ден ще приемате разнообразни хранителни вещества и ще давате на тялото си това, от което се нуждае. По-големите порции ще позволят да се чувствате сити за по-дълго време и да не изпитвате нужда от вредни храни.

Ще регулирате апетита и чувството за глад

Избирайки по-здравословни избори през целия ден ще приемате разнообразни хранителни вещества и ще давате на тялото това, от което се нуждае. По-големите порции ще позволят да се чувствате сити за по-дълго време и да не изпитвате нужда от вредни храни.

Ще регулирате кръвна захар и инсулинова чувствителност

Повечето преработени храни, които се категоризират като „вредни храни“ имат променен от човека състав. Тази промяна най-често отстранява полезна част от конкретен продукт, за да го направи по-добре изглеждащ, по-вкусен, с по-приятна миризма или казано по друг начин – да му придаде търговски вид.

Колкото по-бедна е една храна на разнообразни макроелементи (протеини, въглехидрати, мазнини, фибри), толкова по-голямо нездравословно повишаване на кръвната захар ще предизвиква тя. Най-доброто, което може да направите за себе си в случая е да консумирате повече непреработени и по-малко преработени храни.

Защо не трябва да ограничаваме калориите когато целим отслабване

Причината е, че телата ни са пригодени да се приспособяват към всякакви външни и вътрешни въздействия с цел самосъхранение. За да може тялото да функционира правилно и на високи обороти, то има нужда да бъде захранвано. Приемът на по-нисък брой калории се свързва с поява на дефицити, които са вредни не само за здравето, но и за поддържането на оптимално тегло.

В галерията ще ви представим 20 здравословни замени, които ще ви помогнат да отслабнете, без да влизате в задължаващи и тежки диети.

Oще: 20 лесни начина да отслабнете без диета  здравословни замени на храни  лесни начини за отслабване  отслабване  отслабване без диета 


Още от Още спорт

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.


Видео