Скандалното Правило 40 ще действа и на Рио 2016 | sportcafe.bg
Sportcafe logo

Скандалното Правило 40 ще действа и на Рио 2016

Sportcafe
28.07.2016, 14:07 (обновена 11.08.2016, 16:11)
Джесика Енис

Международният олимпийски комитет продължава да настоява на Правило 40

Скандалното Правило 40 ще действа и тази Олимпиада. Спортистите в Рио трябва много да внимават какво могат и какво не могат да правят по време на Игрите.

Неофициалните спонсори на Рио 2016 няма да могат да използват нито един олимпийски символ или олимпийски термин между 27 юли и 24 август. В противен случай, Международният олимпийски комитет (МОК) може да отнема и медали.

Това означава, че само официалните партньори на Рио 2016 могат да пожелават успех на спортистите си, да ги надъхат за медал, да ги поздравят за победата или да ги ретуитнат.

Правило 40: „Освен позволените от изпълнителния съвет на МОК, никой състезател, официално лице или човек от щаба, който се състезава на олимпийските игри, може да използва този човек, името му, снимка или спортните му постижения за рекламни цели по време на олимпийските игри“.

Правило 40 забранява на участниците от участие в каквито и да е било рекламни кампании между 27 юли и 24 август (период, наречен „периодът на Игрите“).

Правило 40 е създадено с идеята да предпази рекламирането на Игрите, спонсорите на Олимпиадата и финансирането й.

Забранени думи и фрази:

 

  • 2016
  • Рио/Рио де Жанейро
  • Злато
  • Сребро
  • Бронз
  • Медал
  • Усилие
  • Представяне
  • Предизвикателство
  • Лято
  • Игри
  • Спонсори
  • Победа
  • Олимпиец
  • Олимпийски
  • Олимпийски игри
  • Олимпиада
  • Олимпиади
  • Олимпийското мото „Citius-Altuis-Fortuis” (от латински „По-бързо, по-високо, по-силно“) и всичките му преводи

Отборът на Великобритания състави нагледно презентация, която може да видите тук и която разяснява правило 40 в пълнотата му.

 

Точно подобни съобщения ще бъдат забранени. Дискохвъргачката Джейд Лали пусна закодирано съобщение във връзка с Правило 40.

Oще: 2016  twitter  бразилия  бронз  злато  игри  късмет  лято  медал  международен олимпийски комитет  мок  неофициални спонсори  олимпиада  олимпиади  олимпийски  олимпийски игри  официални лица  официални спонсори  победа  правило 40  предизвикателство  представяне  реклама  рекламни цели  рио 2016  рио де жанейро  рио/рио де жанейро  социални мрежи  спонсори  спортисти  сребро  усилие  успех 


Още от Още спорт

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.


Видео