23 начина да увеличиш тестостерон и либидо до небето | sportcafe.bg
Sportcafe logo

23 начина да увеличиш тестостерон и либидо до небето

Станимир Михов
05.11.2016, 16:09 (обновена 08.11.2016, 18:09)

1 от 24 снимки Назад Напред

man

Снимка: © Getty Images

Списък с 23 лесно приложими съвета, както за мъже, така и за жени...

Тестостеронът е хормон, който регулира половите органи, метаболизма, здравината на костите и редица други функции на тялото. Въпреки че засяга предимно мъжете, и двата пола имат нужда от хормона и могат да изпитат ниски нива на тестостерон.

Редица проучвания показват, че ежедневни здравословни навици играят огромна роля в определяното и поддържането на здравословни нива на тестостерон.

Под здравословни навици се има предвид физическа активност, качествен сън, редуциране на излишен стрес, поддържане на оптимално тегло и други – всичко от изброеното може да се отрази на хормоналните ви нива.

Често срещана заблуда е, че жените не са засегнати от намалените нива на този анаболен хормон, както мъжете. Както и при мъжете, нивата на тестостерон през годините намаляват.

Този спад може да повлияе негативно на баланса между важни хормони в тялото (най-вече на този между тестостерон и естроген), което води до повишаване на телесната мазнина, забавяне на метаболизма, намалена здравина и плътност на костите, трудност за поддържане на добре оформено женско тяло (мускулна маса) и др.

За щастие има много начини, чрез които може естествено и безопасно да регулирате нивата на хормоните в телата си.

Най-драматичен ефект се наблюдава чрез силови тренировки, здравословно хранене, почивка и възстановяване и хранителни добавки.

В галерията може да видите ккак да увеличите тестостерона по естествен път (натурално), като ще ви представим списък с лесно приложими съвети за мъже и жени.

Oще: 23 начина да увеличиш тестостерон и либидо до небето  avena sativa  b6  eurycoma longifolia  testo fx  tongkat ali  tribulus terrestris  trigonella foenum-graecum  zma  авенакозид  алкохол  бабини зъби  билки  боб  бустер  бъдете активни  бягане  велоаргометър  витамини  витамин d  включете интервални кардио тренировки  вода  газирани напитки  говеждо месо  гъби  диета  добавена захар  добавки  дългият джак  екстракт  започнете фитнес програма  здравословни мазнини  зма  избягвайте външни източници на захар  избягвайте прекалено преработени и готови храни  изкачаване на стълби  инсулин  кардио  кашу  киноа  колело  консумирайте храни в най-близкото им естествено състояние  лесни съвети  леща  либидо  магнезий  машини  месо  методи  минерали  мляко и млечни продукти  наднормено тегло  направете оценка на физическото си състояние  натурален тестостеронов бустер  натурални храни  недоспиване  не пропускайте съня през нощта  не се доверявайте на прекалено рестриктивни диети  овес  ограничете алкохола  опитайте се да редуцирате стреса  отслабване  пийте повече вода  приемайте здравословни мазнини  пуешко месо  пуснете малко пот  пътека  разходка  риба  риба тон  сардиня  скариди  слънце  сминдух  солариум  спорт  станимир михов  стрес  сусам  съвети  сън  сьомга  тежести  тестостерон  тиквени семки  тонгкат  тренирайте с машини и свободни тежести  тренировки  трибулус  трибулус терестрис  упражнения  фитнес  ходене пеша  хранете се само когато сте гладни  хранителен режим  цинк  чемен  чрез вдигане на тежести  чрез витамини минерали и билки  чрез здравословно хранене  чрез промени в начина на живот  шарена сол  яйца 


Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 20.06.2011, 17:42

1 spensnяta | 06.11.201601:41

A za6to ne sa spomenati studenite du6owe? Te sa ba6 nai-nai za powi6awane na testosteron pri majete ??
   

оценка

+0 -0


Видео