Най-добрите в битка срещу клонингите си | sportcafe.bg
Sportcafe logo

Най-добрите в битка срещу клонингите си

Sportcafe
10.06.2014, 10:27 (обновена 10.06.2014, 11:03)

1 от 2 снимки Назад Напред

В бъдещето футболистите вече не са звезди, защото са изместени от свои собствени клонинги, които са програмирани да бъдат перфектни и да не поемат никакви рискове

"The Last Game" е история за футбола, в който се поемат рискове и за този, в който отборите предпочитат да действат "на сигурно".

Учените и клонингите искат да докажат, че играта без рискове е значително по-ефективна.

Роналдо Феномена и останалите "оригинални" играчи не са съгласни и са готови да рискуват всичко, за да защитят тезата си.

Има само един начин да се разбере кой е прав и неговото име е "The Last Game".

Участват анимационните: Кристиано Роналдо, Уейн Рууни, Неймар, Златан Ибрахимович, Андрес Иниеста, Давид Луис, Франк Рибери, Тим Хауърд и Роналдо Феномена.

Това е сюжетът на новата реклама на Nike, която бе гледана около 3.5 млн. пъти в Youtube за по-малко от 24 часа.

Вълнуващата анимация е с продължителност от близо 5 минути и половина.

В бъдещето футболистите вече не са звезди, защото са изместени от свои собствени клонинги, които са програмирани да бъдат перфектни и да не поемат никакви рискове.

Ибрахимович е продавач на вестникарска сергия, Роналдо работи като манекен в магазин, Неймар и Давид Луис са станали фризьори, а Уейн Рууни си изкарва прехраната като рибар. 

В този момент обаче се намесва бразилската легенда Роналдо, който ги отвлича и ги призовава да се обединят за една последна битка, в която да бъде спасен истинският футбол. И да рискуват всичко, когато са на терена.

Oще: nike  кристиано роналдо  реклама  уейн рууни 


Още от Още спорт

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.


Видео