Потребителите на Sport Pass вече спортуват във веригата фитнес центрове Атлетик | sportcafe.bg
Sportcafe logo

Потребителите на Sport Pass вече спортуват във веригата фитнес центрове Атлетик

Sportcafe
17.04.2018, 15:30 (обновена 17.04.2018, 15:36)
sport pass 2

Sport Passс и Атлетик фитнес се кооперират в новия пакет Sport Pass B-Active, достъпен на пазара от месец април 2018 г.

Потребителите на Sport Pass в България вече имат достъп до всички зали на Атлетик фитнес. Партньорството между Содексо България и един от лидерите за последните 20 години сред спортните центрове у нас Атлетик фитнес е факт от месец април 2018 г.

„До този момент не сме работили с никой от операторите на спортни карти на пазара, защото не бяхме дефинирали партньор, на когото да можем да разчитаме за поддържане на високия стандарт, с който се свързват клубовете и услугите ни. В Содексо видяхме не само дългогодишна традиция и иновативен подход, които са гаранция за качествена услуга, но и компания, която търси ползата за всяка от страните по веригата. Това е важен фактор за всеки, който търси дългосрочни взаимоотношения, които гарантират устойчив бизнес модел и лоялни отношения между двамата партньори и техните клиенти”, заяви Петър Ангелов, собственик и управител на Атлетик фитнес.

„Изключително доволни сме, че можем да предоставим на клиентите ни възможността да практикуват спортно-здравни услуги в центровете на Атлетик. Това сътрудничество е важно за нас, тъй като с Атлетик сме дефинирали една и съща цел - необходимостта да инвестираме усилия, за да образоваме клиентите си, както и да полагаме постоянни грижи за подобряване на бизнес средата чрез внедряване на услуги за по-качествен живот“, коментира Виктор Косконел, изпълнителен директор на Содексо България.

Партньорите се кооперират в новия пакет Sport Pass B-Active, достъпен на пазара от месец април 2018 г. Пакетът включва посещения без доплащане за тренировка в Атлетик фитнес, както и в останалите близо 800 партньорски обекта от мрежата на Sport Pass, които предлагат различни възможности за спорт и отстъпки.

Sport Pass е на българския пазар от 2015 г. и постоянно развива мрежата си от партньорски клубове, за да предложи разнообразна и качествена услуга на работещите българи.

„За да постигнем продукт, който да отговаря напълно на високите стандарти за качество на Содексо, както и на още по-високите очаквания на потребителите, партньорите ни са ключов фактор. Затова държим да развиваме продукта си така, че да носи полза не само за крайния клиент, но и за партньорите ни, и да стимулира работата им“, добавя г-н Косконел.

Sport Pass е продукт на Содексо, който е наложен на българския пазар и се базира на опита на компанията в над 80 държави, където създава, изгражда и развива решения, помагащи на работодателите да подобрят живота на служителите си. След налагането на спортната карта като продукт у нас, Содексо надгражда модела и в държави като Чехия, Австрия, Русия. Sport Pass е един от водещите продукти в портфолиото на компанията и в дългосрочен план остава приоритетен за инвестиции и развитие в полза на крайните потребители и бизнеса.

Според Содексо България, най-популярните спортове и начини на движение сред всички потребители на Sport Pass са фитнес, йога, народни танци, кросфит и плуване. В градовете с най-активни Sport Pass потребители водещите спортове са фитнес (София, Варна, Пловдив, Бургас, Плевен, Велико Търново, Хасково, Стара Загора) и канго джъмпс (Русе и Благоевград). Най-активните потребители на Sport Pass работят в ИТ сектора, следвани от финанси и застрахователна дейност, търговия на едро и дребно, и лека и тежка промишленост. Най-много посещения се наблюдават в периода между месеците януари и май всяка година, както и октомври-ноември. Средната посещаемост на спортни занимания в страната е около 6 пъти месечно.

Проучване на Содексо България сред потребителите на Sport Pass показва, че повечето от тях предпочитат да тренират в зала, отколкото на открито или у дома. Решаващият фактор при избора на спортна зала, според 68% от запитаните, е дали местоположението е близо до техния офис. Други 48% предпочитат да посещават спортни клубове близо до дома си. Проучването показва, че основното предимство на Sport Pass е възможността да се посещават различни спортни обекти с една карта (според 90% от анкетираните), следвано от възможността да се практикува различен вид спорт всеки ден (69%).

Чрез услугата си Sport Pass, Содексо България популяризира посланието, че днес спортът е по-достъпен от всякога. Благодарение на своите близо 800 партньорски локации в страната и над 300 спортни активности, Sport Pass осигурява на българите лесен начин да планират всекидневието си и да намерят удобно време, и място за своята тренировка.

Oще: sport pass  sport pass b-active  атлетик фитнес  виктор косконел  петър ангелов  содексо българия  фитнес 


Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.


Видео