Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Потребителите на Sport Pass вече спортуват във веригата фитнес центрове Атлетик

Sport Passс и Атлетик фитнес се кооперират в новия пакет Sport Pass B-Active, достъпен на пазара от месец април 2018 г.
Sport Passс и Атлетик фитнес се кооперират в новия пакет Sport Pass B-Active, достъпен на пазара от месец април 2018 г.

Потребителите на Sport Pass в България вече имат достъп до всички зали на Атлетик фитнес. Партньорството между Содексо България и един от лидерите за последните 20 години сред спортните центрове у нас Атлетик фитнес е факт от месец април 2018 г.

„До този момент не сме работили с никой от операторите на спортни карти на пазара, защото не бяхме дефинирали партньор, на когото да можем да разчитаме за поддържане на високия стандарт, с който се свързват клубовете и услугите ни. В Содексо видяхме не само дългогодишна традиция и иновативен подход, които са гаранция за качествена услуга, но и компания, която търси ползата за всяка от страните по веригата. Това е важен фактор за всеки, който търси дългосрочни взаимоотношения, които гарантират устойчив бизнес модел и лоялни отношения между двамата партньори и техните клиенти”, заяви Петър Ангелов, собственик и управител на Атлетик фитнес.

„Изключително доволни сме, че можем да предоставим на клиентите ни възможността да практикуват спортно-здравни услуги в центровете на Атлетик. Това сътрудничество е важно за нас, тъй като с Атлетик сме дефинирали една и съща цел - необходимостта да инвестираме усилия, за да образоваме клиентите си, както и да полагаме постоянни грижи за подобряване на бизнес средата чрез внедряване на услуги за по-качествен живот“, коментира Виктор Косконел, изпълнителен директор на Содексо България.

Партньорите се кооперират в новия пакет Sport Pass B-Active, достъпен на пазара от месец април 2018 г. Пакетът включва посещения без доплащане за тренировка в Атлетик фитнес, както и в останалите близо 800 партньорски обекта от мрежата на Sport Pass, които предлагат различни възможности за спорт и отстъпки.

Sport Pass е на българския пазар от 2015 г. и постоянно развива мрежата си от партньорски клубове, за да предложи разнообразна и качествена услуга на работещите българи.

„За да постигнем продукт, който да отговаря напълно на високите стандарти за качество на Содексо, както и на още по-високите очаквания на потребителите, партньорите ни са ключов фактор. Затова държим да развиваме продукта си така, че да носи полза не само за крайния клиент, но и за партньорите ни, и да стимулира работата им“, добавя г-н Косконел.

Sport Pass е продукт на Содексо, който е наложен на българския пазар и се базира на опита на компанията в над 80 държави, където създава, изгражда и развива решения, помагащи на работодателите да подобрят живота на служителите си. След налагането на спортната карта като продукт у нас, Содексо надгражда модела и в държави като Чехия, Австрия, Русия. Sport Pass е един от водещите продукти в портфолиото на компанията и в дългосрочен план остава приоритетен за инвестиции и развитие в полза на крайните потребители и бизнеса.

Според Содексо България, най-популярните спортове и начини на движение сред всички потребители на Sport Pass са фитнес, йога, народни танци, кросфит и плуване. В градовете с най-активни Sport Pass потребители водещите спортове са фитнес (София, Варна, Пловдив, Бургас, Плевен, Велико Търново, Хасково, Стара Загора) и канго джъмпс (Русе и Благоевград). Най-активните потребители на Sport Pass работят в ИТ сектора, следвани от финанси и застрахователна дейност, търговия на едро и дребно, и лека и тежка промишленост. Най-много посещения се наблюдават в периода между месеците януари и май всяка година, както и октомври-ноември. Средната посещаемост на спортни занимания в страната е около 6 пъти месечно.

Проучване на Содексо България сред потребителите на Sport Pass показва, че повечето от тях предпочитат да тренират в зала, отколкото на открито или у дома. Решаващият фактор при избора на спортна зала, според 68% от запитаните, е дали местоположението е близо до техния офис. Други 48% предпочитат да посещават спортни клубове близо до дома си. Проучването показва, че основното предимство на Sport Pass е възможността да се посещават различни спортни обекти с една карта (според 90% от анкетираните), следвано от възможността да се практикува различен вид спорт всеки ден (69%).

Чрез услугата си Sport Pass, Содексо България популяризира посланието, че днес спортът е по-достъпен от всякога. Благодарение на своите близо 800 партньорски локации в страната и над 300 спортни активности, Sport Pass осигурява на българите лесен начин да планират всекидневието си и да намерят удобно време, и място за своята тренировка.

 

Най-четените