Най-скъпите брандове в спорта за 2015-а | sportcafe.bg
Sportcafe logo

Най-скъпите брандове в спорта за 2015-а

Дидро
23.10.2015, 08:52 (обновена 26.10.2015, 17:34)

1 от 21 снимки Назад Напред

2

И Григор Димитров е част от елитната компания на Nike като бранд в тениса. Събитието в Ню Йорк отпреди няколко месеца имаше огромен отзвук заради разпознаваемите лица на някои от най-големите фигури в играта.

Глобалната популярност на спорта от най-звездните му върхове до неговата масовост е ниша, в която бизнесът процъфтява.

От наколенките за каране на ролери до най-скъпите бутонки на Кристиано Роналдо, всеки купува артикули за спорт.

Огромна част от тв аудиторията акцентира върху спорт - замисляли ли сте се колко тенис, футбол, волейбол или ски гледате на ден средно, съпоставено с процента от тв вниманието ви върху друг тип предавания?

Forbes, най-авторитетната бизнес медия, направи изследване на стойностите на най-скъпите световни брандове, свързани със спорта.

Тук не са само клубове, които печелят стотици милиони.

Има и тв компании, превърнали излъчването на мачове и състезания в огромен бизнес и довели почти до пристрастяване запалянковците.

Тук са и големите акули в производството на спортни стоки, както за елитните атлети, така и за всеки от нас.

В класацията влизат и събития, формулирани като отделни марки в световния спорт - олимпиадите и мондиалът по футбол.

Тяхната периодичност - случват се еднократно на 4 години, ги прави собствен бранд в този на спорта.

Американският пазар е Клондайкът на спортния бизнес, доказва класацията.

Най-скъпите тв мрежи за спорт са зад Океана, както и най-високо оценените клубове.

А и брандът Nike смазва конкуренцията именно с огромната си популярност в Щатите и цяла Северна Америка.

Ето го списъкът на Forbes - първите 20 най-високо оценени спортни бранда на 2015-а, както и тенденцията в бизнес развитието им, със сравнение на стойността им за миналата година.

Oще: 2015  forbes  nike  брандове  класация  клубове  спортисти  спортни марки 


Още от Още спорт

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.


Видео