Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Visa подписва историческо партньорство с Шампионската лига за жени

Visa ще подкрепи и маркетинговата платформа на UEFA - Together #WePlayStrong, чиято цел е да накара повече момичета и жени да играят футбол.
Visa ще подкрепи и маркетинговата платформа на UEFA - Together #WePlayStrong, чиято цел е да накара повече момичета и жени да играят футбол.

Visa, световният лидер в дигиталните разплащания, обяви дългосрочно партньорство с UEFA. Компанията става първият спонсор на шампионата по женски футбол, след като спонсорските права за него бяха отделени от турнира за мъже.

„Това е вълнуващ момент в историята на женския футбол. Двадесет и един милиона жени и момичета се състезават в Европа и ние от Visa искаме да поздравим всяка една от тях. Горди сме да обявим партньорството си с UEFA в подкрепа на развитието на този спорт на целия континент. Искаме да вдъхновим, подкрепим и дадем възможност на момичетата и младите жени да следват мечтите. Заедно с UEFA искаме да издигнем ролята на женския футбол, защото във Visa вярваме в универсалното приемане навсякъде - от терена до заседателната зала", каза Шарлот Хог, главен изпълнителен директор на Visa за Европа.

През ноември 2017 г. UEFA отдели спонсорските права за женското първенство с цел допълнително да ускори впечатляващия ръст при женския футбол в Европа и да създаде повече търговски възможности за по-нататъшното развитие на играта. Партньорството между Visa и UEFA ще обхване женския футбол на всички нива. Компанията става основен партньор на Шампионската лига на UEFA за жени, UEFA Women's EURO, състезанията за жени до 19 и до 17 години и състезанията по футзал до 2025 г.

Visa ще подкрепи и маркетинговата платформа на UEFA - Together #WePlayStrong, чиято цел е да накара повече момичета и жени да играят футбол. Компанията ще помогне за допълнително разширяване на обхвата на кампанията чрез ко-брандирано съдържание. Целта е да промени образа на женската игра и да направи футбола най-популярния спорт сред жените и момичетата в Европа. Together #WePlayStrong вече има почти осем милиона гледания на влоговете Press Play - видео серия, която проследява ежедневието на някои от най-добрите професионални жени-футболисти в Европа.

Ги-Лорен Епщайн, маркетинг директор на UEFA, коментира:

„С радост обявяваме това вълнуващо партньорство с Visa и очакваме с нетърпение да започнем съвместна работа с новите подходи за развитието на женския футбол. Заедно можем да осигурим незабравими преживявания във всички състезания от Шампионата на UEFA за жени, а партньорството ни ще помогне да създадем уникална платформа за представяне на футболните ни герои. Това не само ще вдъхнови настоящите фенове, но и ще гарантира, че следващите поколения ще проявят интерес към този спорт. За нас е удоволствие, че Visa споделя визията ни за развитие на женския футбол - визия, която се доближава със стъпка напред до своята реализация с подписването на това споразумение за партньорство. "

Надин Кеслер, ръководител на женския футбол в UEFA, добави:

„Женският спорт винаги е имал огромна стойност за футбола и за широката общественост, но днес отбелязва още един важен етап в развитието си. Това е доказателство, че женският футбол наистина е придобил ново измерение от комерсиална гледна точка. Ангажираността и вълнението на Visa олицетворяват новите висоти, които сме достигнали с нашия спорт. Партньорството с бранд от такъв ранг потвърждава нашето убеждение, че влизаме в нова ера за женския футбол на всички нива на играта. Потенциалът е неограничен. Горди сме и очакваме да работим в тясно сътрудничество с Visa, за да гарантираме бъдещия растеж в невероятните вълнуващи времена за женския футбол."

 

Най-четените