Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Все повече клиенти търсят телевизия от Мтел

Според доклада Мтел регистрира устойчив ръст и при потребителите на мобилен интернет. Там увеличението е 32.4% и е близко до увеличението за същия период миналата година.
Според доклада Мтел регистрира устойчив ръст и при потребителите на мобилен интернет. Там увеличението е 32.4% и е близко до увеличението за същия период миналата година.

Все повече потребители търсят телевизионните услуги на Мтел. Ръст от 41.8% телекома за първата половина на тази година според доклада на Telekom Austria Group. Групата представи днес финансовите си резултати за първите шест месеца на 2015-та.

За разглеждания период Мтел отчита значителен ръст от 63.3%  при клиентите, които ползват т.нар. смарт тарифи. Това са гласови тарифи, които включват и мобилен интернет. Данните се отнасят както за индивидуални, така и за бизнес клиентите.

Според доклада Мтел регистрира устойчив ръст и при потребителите на мобилен интернет. Там увеличението е 32.4% и е близко до увеличението за същия период миналата година.

Въпреки сложната икономическа ситуация в България Мтел отбелязва увеличение от 4,8% на своите клиенти на мобилен абонамент в сравнение със същия период на 2014 година, достигайки до 4,3 милиона души. Пазарният дял на компанията е 39%.

Във фиксирания сегмент увеличението на фиксираните линии за достъп е 19,9%, което се дължи предимно на новата сателитна телевизионна услуга, която компанията предлага на своите клиенти от септември 2014 година.

Средният месечен приход от абонат е 5.5 евро. Според финансовия доклад средният приход от фиксирана линия за първите шест месеца на годината е 12.5 евро.

През първата половина на 2015 година приходите на Мтел отбелязват спад от 5% до 173.6 милиона евро. Сравнимата EBITDA се понижава с 11.8% до 66.8 милиона евро.

 

Най-четените