Visa вдъхновява и подкрепя жените във футбола | webcafe.bg
Webcafe

Visa вдъхновява и подкрепя жените във футбола

Sportcafe
10.05.2019, 15:18 (обновена 10.05.2019, 17:17)
Visa

Снимка: © Visa

Visa не спира да вдъхновява, подкрепя и насърчава жените да сбъдват своите мечти.

България е футбол – макар и нетрадиционно и необичайно, защото от 7 до 16 май страната е домакин на Европейското първенство за девойки до 17 години на Шампионската лига на UEFA.

А в събота, на 11 май, от 11 до 15 ч., световният лидер в дигиталните разплащания Visa, партньор на първенството, кани жителите и гостите на София в Ring Mall, за да съпреживеят футболния празник като се включат в импровизиран футболен турнир на смесени отбори на жени и мъже и получат възможността да спечелят атрактивни награди.

От края на 2018 г. Visa обяви дългосрочно партньорство с UEFA. Компанията става първият спонсор на шампионата по женски футбол, след като спонсорските права за него бяха отделени от турнира за мъже.

Visa не спира да вдъхновява, подкрепя и насърчава жените да сбъдват своите мечти.

„Това е вълнуващ момент в историята на женския футбол. Двадесет и един милиона жени и момичета се състезават в Европа и ние от Visa искаме да поздравим всяка една от тях.

Горди сме да обявим партньорството си с UEFA в подкрепа на развитието на този спорт на целия континент. Искаме да вдъхновим, подкрепим и дадем възможност на момичетата и младите жени да следват мечтите. Заедно с UEFA искаме да издигнем ролята на женския футбол, защото във Visa вярваме в универсалното приемане навсякъде – от терена до заседателната зала“, каза Шарлот Хог, главен изпълнителен директор на Visa за Европа.

Компанията се стреми да вдъхнови и помогне на възможно най-голям брой жени да следват своя път и да успяват във всичко с което се захванат, както зад бюрото така и на терена. Световният лидер в дигиталните разплащания не спира да създава нови инициативи, иновации и програми за дамите в най-различни сфери.

В началото на 2019 г. Visa обяви глобалната си инициатива – She’s Next (Тя е следващата), чиято цел е да насърчава собственичките на малки предприятия да развиват бизнеса си. Кампанията е част от трайния ангажимент на световния лидер в дигиталните разплащания към жените предприемачи.

Процентът на жените предприемачи в глобален мащаб се увеличава по-бързо в сравнение с този на мъжете , като над 163 милиона жени по света са започнали собствен бизнес от 2014 г. насам. Сред тях например са компанията за разплащания Square, както и търсачката за различни услуги Yelp, които генерират приходи за стотици милиони долари. През 2019 г. Visa организира редица събития по целия свят, които ще предоставят практически инструменти, ресурси, идеи и възможности за нетуъркинг на жени предприемачи.

Oще: visa  webcafe  българия  европейско първенство за девойки  жени  женски футбол  шампионска лига 


Още от Ad блок

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.