Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Бяло, ясно и точно

Бяло, ясно и точно

Една по-различна телевизионна реклама се откроява в потока от рекламни спотове - това е клипът на „Бяла Карта", международна кредитна карта с улеснен достъп за потребителите.

Сещате ли се - един мъж в бял костюм, бяла стая ...

Смело определяме рекламата като "глътка свежест" сред кампаниите на финансовите продукти в ефира, които не са малко.

Рекламният спот залага на изчистени елементи и обстановка, на ясна комуникация и ненатрапчиво изграждане на емоционална връзка с аудиторията. Едно гледане е достатъчно, за да запомните клипа. С други думи, авторите му са си свършили работата.

Какъв обаче е продуктът, който се рекламира и наистина ли да вярваме на мъжа в костюма?

„Бяла карта" е нов финансов продукт с атрактивни условия, тя е ново начало и алтернатива. И да, вярвайте на мъжа от рекламата, защото бялото си е бяло.

Концепцията на картата е, че за всеки клиент се търси индивидуално решение в зависимост от неговия финансов и социален статус.

Издаването на картата е безплатно, не се събират нито месечна, нито годишна такса за обслужване.

Кандидатства се онлайн или по телефон, а при одобрение клиентът получава своята карта безплатно по куриер. В основата на модела на картата е индивидуалният подход - всеки клиент получава персонален акаунт мениджър, който е на разположение при необходимост от информация и съдействие дори в труден за него момент.

Системата на картата предоставя още безплатно известяване чрез SMS при транзакция  или дължима вноска

Плащането в търговски обекти, както в България, така и в чужбина е безплатно, а тегленето на пари в брой от банкомат в страната също е без такси. Тези условия важат за целия „живот" на картата, а не само за определен промоционален период.

"Бяла Карта" вече се ползва от десетки хиляди потребители в България. Те пазаруват бързо, удобно и ефективно в цял свят, независимо дали предпочитат да платят в търговски обект или онлайн.

Живеем във време, в което портфейлите стават все по-малки, но не защото парите в тях намаляват, а защото картите ги изместват. Просто така е по-лесно и по-"бяло".

Заложете на бялото и ще спечелите.

 

Най-четените