Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

За първи път кеновете на Coca-Cola оживяват в добавена реалност

Освен, че е забавно, приключението #ИграНаКенове дава и награди Снимка: Coca-cola
Освен, че е забавно, приключението #ИграНаКенове дава и награди

За първи път кенове на Coca-Cola оживяват в добавена реалност (Augmented reality) с истински преживявания на български звезди. Лимитираната серия кенове Coca-Cola и Coca-Cola без захар е с лицата на посланиците на марката в България - поп певиците Михаела Филева и Михаела Маринова, влогърът Емил Конрад и актьорът Ивайло Захариев.

Всички те участват в най-забавното приключение на Cola-Cola за сезона - #ИграНаКенове.

България е първата страна, в която добавена реалност е част от маркетинговата комуникация на марката. Проектът е по идея и изцяло реализиран от българския екип, който за пореден път внася иновации в света на Coca-Cola след успеха на интерактивната платформа за потребители MySparx и първия в света Viber Bot на Coca-Cola.

„Цялата кампания беше огромно предизвикателство за екипа, защото много неща се правят за първи път не само у нас, но и в глобален мащаб - това са първите кенове на Coca-Cola с добавена реалност с ексклузивно видео съдържание. Много различни етапи от проекта трябваше да се случат едновременно, за да сме готови навреме.

България е един от пазарите с много силен дигитален екип в маркетинговите комуникации и бяхме наясно, че трябва да предложим нещо интересно и релевантно за потребителите ни от поколението Z - напълно ново преживяване в компанията на най-популярните инфлуенсъри на Coca-Cola България", коментира Светлана Димитрова, старши бранд мениджър „Газирани напитки" в Кока-Кола България.

#ИграНаКенове е иновация както в опаковките, така и в използването на добавена реалност, тъй като потребителите получават избрано съдържание и в същото време могат да играят за атрактивни награди.
Три лесни стъпки осигуряват достъп до добавената реалност върху всеки кен:

1. Избираш Coca-Cola или Coca-Cola без захар; 2. Сканираш логото на Shazam; 3. Влизаш в #ИграНаКенове.

За да продължи играта, трябва да се регистрира специалният код под езичето на кена. Това дава достъп до ексклузивно видео съдържание със звездите на Coca-Cola, които участват в различни предизвикателства и четири поредни седмици ще осигуряват нови вълнуващи преживявания.

Може ли да пее Емил Конрад, как изглежда голямото катерене за Михаела Филева, добра ли е Михаела Маринова на боулинг, какво и как танцува Ивайло Захариев? Отговорите са в #ИграНаКенове.

Освен, че е забавно, приключението #ИграНаКенове осигурява и атрактивни награди: мини хладилници Coca-Cola, грамофони и най-важната - лично преживяване със звездите на Coca-Cola.

Иновативните кенове с добавена реалност са на пазара в цялата страна.
#ИграНаКенове продължава до 19 ноември 2018 г.

 

Най-четените