Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Създаването на продукт, любим на всички, никак не е проста работа

За поредна година "Краси" беше избрана за любима майонеза
За поредна година "Краси" беше избрана за любима майонеза

На теория е просто - разбиваш яйца, подправки, олио и воала! - имаш майонеза. На практика обаче създаването на продукт, любим на всички, никак не е проста работа.

Доказва го това, че за втора поредна година "Краси" е лидер в категория "Майонези и сосове" на националната потребителска класация "Любимите марки", като разликата с втория в надпреварата е повече от 1300 гласа.

Марката печели приза с признанието на над 4200 гласували. Тя се подрежда и на второ място в раздел "Българска марка", в който на първа позиция е Happy Bar&Grill.

Това е поредно признание за най-продаваната марка майонеза у нас и утвърждава позициите й редом с доказани и обичани марки като Кока-Кола, bTV, Infinity, Spetema, Hewlett Packard Enterprise Company.

Над 30 000 души номинираха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас, която премина в рамките на два месеца.

Потребителите гласуваха в три етапа, определяйки лидерите в 24 категории. Инициативата е израз не просто на предпочитанията, но и на истинска емоционална привързаност към на потребителите към конкретни марки.

За разлика от други класации, "Любимите марки" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. Така класацията отразява конкретно предпочитанията на потребителите.

 

Най-четените