Как Южният парк се превърна в Страната на чудесата | webcafe.bg
Webcafe

Как Южният парк се превърна в Страната на чудесата

webcafeAd блок
08.05.2019, 09:36 (обновена 09.05.2019, 14:45)
cifunilеver

Въпреки че е делничен ден, група от над 20 души напуска затворения офис, за да запретне ръкави в една друга работа - тази по разкрасяване на градската среда.

Слънчева пролетна утрин в Южния парк, птичките пеят, зелените поляни се изпълват с щъкащи на слънце хора, които да се порадват на природата и хубавото време в града. Съвсем не е време за почивка и дори напротив - работен ден е.

Въпреки това група от над 20 души е напуснала затворения офис, за да запретне ръкави в една друга работа - тази по разкрасяване на градската среда. Мястото, което са избрали, е кътче в Южния парк, което да превърнат в умалена версия на Страната на чудесата, очаквайки Алиса да се появи за чай.

В рамките на деня с общи усилия те подмениха изгнилите дъски за сядане, боядисаха пейките, както и катерушките, които се намират наблизо. От вниманието им не убягна и поточето, което пресича поляната, като освободиха водата от огромно количество боклуци.




За по-малко от ден те успяха да пренесат в парка приказната атмосфера от „Алиса в Страната на чудесата", като на ниските бетонни маси със столчета се появиха символите на картите за игра, а останалата част провокира въображението със спирали и шахматни ефекти.


Всъщност тези ентусиасти са служителите на Unilever България (маркетинг, финанси, продажби, човешки ресурси, дори мениджмънт), които са почерпили вдъхновение от кампанията си „Почисти и разкраси с Cif", която призовава към почистване, разкрасяване и възраждане на занемарени пространства в България.

Напътствия в творческата си задача те получиха от Destructive Creation - основен партньор на Cif, който тази година създаде градските шедьоври за кампанията.



Сред дейните участници в творческия полуден беше и Никол Богданова от маркетинг екипа на Unilever, която отговаря за категория почистващи препарати и е сърце и двигател на кампанията „Почисти и разкраси с Cif". Тя споделя, че брандовете на Unilever застават истински зад каузи - не само на думи, а с реални действия. Целият екип го доказва, опитвайки се да дава добър пример.

Посланието на инициативата е много просто, но адски важно - абсолютно всеки може да бъде част от позитивната промяна. Тя не просто е възможна - може да донесе удовлетворение и дори да бъде доста забавна.


Преобразяването на пространството в Южния парк продължи от ранната утрин до късния следобед.

Действията на екипа не останаха незабелязани - много минувачи също се спираха и предлагаха помощта си, споделяха впечатления, доволни, че нещо такова се случва в парка.

Това не е единственият пример. След поредното издание на националната кампания „Почисти и разкраси с Cif", Никол действително вижда промяна не само в средата, но и в начина на живот на локалните общности, на тяхното мислене. Именно това е и мисията на Cif като бранд в дългосрочен план. Реакциите на хората, обратната им връзка - всичко това е много мотивиращо и показва на екипа, че е на прав път!


Unilever вярва, че всеки се нуждае от добър, пъстроцветен, позитивен пример - който да онагледи, че промяната наистина е възможна и за нея са необходими малко общи усилия.

Привечер удовлетвореният колектив си тръгна от поляната, оставяйки след себе си малък градски шедьовър и някъде наоколо - един невидим Чеширски котарак с доволна усмивка.

Oще: cif  градска среда  пейки  почисти и разкраси  разкраси  софия  южен парк  южния парк 


Още от Ad блок

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.