79 процента от продуктите на L`Oreal - с подобрен екологичен профил през 2018 г. | webcafe.bg
Webcafe

79 процента от продуктите на L`Oreal - с подобрен екологичен профил през 2018 г.

webcafeAd блок
24.04.2019, 13:20 (обновена 25.04.2019, 10:10)
Loreal

През миналата година козметичната компания L'Oréal е представила на пазара над 8000 нови продукта, като 79% от тях имат подобрен социален или екологичен профил. Целта за 2020 г. е процентът да достигне 100, стана ясно по време на събитие на компанията, проведено на 24 април.

Компанията е успяла да намали емисиите на CO2 от своите заводи и дистрибуторски центрове със 77% в сравнение с 2005 г. Плановете за 2025 г. са всички производствени, административни и изследователски бази на L'Oréal да постигнат пълна въглеродна неутралност. Междувременно всички централи и дистрибуторски центрове на компанията вече са достигнали 0% отпадъци за депониране. Това означава, че отпадъците, които преди това са били изпращани в депа, сега се използват повторно, рециклират се или се възстановяват.

Данните са част от резултатите на устойчивата програма „Споделяме красотата с всички". Програмата цели пълна трансформация на компанията към по-отговорен и устойчив бизнес модел. Като част от програмата L'Oréal си е поставила редица конкретни ангажименти с краен срок 2020 г. Те се отнасят до всички нейни дейности - от дизайна на продукта до дистрибуцията, включително производствения процес и избора на суровини. За да постигне това, L'Oréal прилага програмата във всяка страна, в която присъства, включително България, където компанията реализира няколко важни местни социално отговорни проекта.

Това не е единствената инициатива на компанията за изминалата година.  В партньорство с dm България през 2018 г. L'Oréal даде начало на „Капачки за усмивки". Инициативата цели да образова българите за важността от рециклирането на пластмаса и да събере средства в подкрепа на местната детска болница „Проф. Иван Митев".

Във всички 78 магазина на dm в страната бяха поставени специални кутии за пластмасови капачки, брандирани с Garnier, която е една от най-обичаните марки на L'Oréal в България. Досега са събрани над 13 тона капачки, като инициативата продължава с пълна скорост и през 2019 г.

„Капачки за усмивки" не е просто още една кампания за събиране на пари за кауза. Нашата обща цел с L'Oréal е да образоваме българите за важността от рециклирането, особено на пластмасови капачки, тъй като това е най-трудният за рециклиране материал, който най-силно замърсява природата. С поставянето на кутии за събиране на пластмасови капачки във всички наши магазини в цялата страна, ние целим да осигурим удобно място за всеки, който би искал да донесе своите капачки" , Валерия Гущерова-Бойчева, маркетинг мениджър на dm България.

Другите два много важни социално отговорни проекта на L'Oréal в България са Citizen Day и програмата „За жените в науката", които у нас започнаха през 2010 г. Citizen Day е глобална доброволческа кампания, която се организира ежегодно, за да стимулира личната ангажираност на служителите към социално значими каузи. Това е един работен ден в годината, в който българският екип може доброволно да подкрепи местна кауза. Като част от инициативата служителите на L'Oréal у нас вече са били доброволци по различни каузи, включително засаждане на дървета, почистване на публични места, оказване на подкрепа на приемни семейства, обновяване на паркове и оказване на подкрепа на деца, лишени от родителски грижи. Тазгодишното издание на Citizen Day предстои много скоро - на 31 май.

„За жените в науката" е най-успешният социално отговорен проект на L'Oréal у нас. Това е програма, създадена през 1998 г. в партньорство с ЮНЕСКО, с цел да отличава и насърчава жените учени по цял свят, които чрез работата си допринасят за развитието и прогреса на науката. Досега общо 21 българки учени са били наградени със стипендии с общ размер от над 100 000 евро. Деветото издание на програмата се провежда в момента, като желаещите могат да кандидатстват до 30 април с оригинална научна идея. Някои от проектите на отличените дами досега включват: борба с глобалното затопляне, разработване на нов формат за съхранение на данни, намиране на алтернативни източници на енергия, превенция на злокачествени кожни новообразувания.

Oще: loreal  козметика  лореал  продукти на loreal 


Още от Ad блок