Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Кампанията "Избери, за да помогнеш" дарява апарат за обдишване на недоносени деца

Апаратът вече функционира в "Шейново"
Апаратът вече функционира в "Шейново"

Съвременен апарат за обдишване на недоносени деца бе закупен със средства от дарителската кампания на Райфайзенбанк «Избери, за да помогнеш». Той вече функционира в отделението по „Неонатология" на Специализираната акушеро-гинекологична болница Шейново и позволява грижи за бебетата по нов за България метод, който е значително по-щадящ.

Годишно в болницата се раждат над 2300 деца, като 6% от тях са недоносени. Новият апарат позволява дишане по най-близък и естествен начин за всяко дете, независимо от зрелостта и размерите му, така че дихателната система постепенно сама да поеме функциите си.  Общата сума за каузата „Нов Старт Живот", която бе събрана по време на дарителската кампания възлезе на близо 45 000 лв., като дарението само на Райфайзенбанк и 315 нейни служители, които подкрепиха този проект, бе 42 000 лв.


Болница Шейново е най-старата АГ болница в страната, построена през далечната 1935 г. и в наши дни е на едно от първите места по раждаемост и качество на медицинските услуги. По време на кампанията "Избери, за да помогнеш" 2017 г. бяха събрани 226 152 лв. за 22 благотворителни проекта, като в инициативата със своите лични дарения се включиха 1597 служители на Райфайзенбанк, a всяко дарение на свой служител, банката подкрепи със сума до 100 лв.

Предстои 10-тото, юбилейно издание на кампанията, в което служителите на Групата Райфайзен отново ще подкрепят обществено значими и устойчиви проекти за повече здрави деца, обгрижени възрастни хора, опазени природни забележителности и съхранени български традиции.

Сайтът на инициативата izberi.rbb.bg остава активен и на него ще се публикуват отчетите на организациите, включени в кампанията, за това как са изразходвали дарените средства.

 

 

Най-четените