Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Kaufland България откри първия си хипермаркет по изцяло нова концепция

Веригата избра Варна за представянето на своята най-нова концепция
Веригата избра Варна за представянето на своята най-нова концепция

Kaufland България избра Варна за домакин на най-модерния си хипермаркет в страната. Новооткритият обект е четвърти за морската столица, но първи в България, изграден по изцяло нова концепция.

Хипермаркетът се намира в близост до стадион „Варна" на бул. „Осми приморски полк". Той е изграден с акцент върху улеснението при пазаруване и в него са внедрени редица нововъведения в дизайна и новаторски функционални решения.

Стоките в хипермаркета са подредени по по-прегледен начин, който изцяло кореспондира с освежената визия на марката. Артикулите са обозначени със специални знаци, а всяка стокова група е с различен цвят и икона. Цветовите кодове и символите кореспондират с визуалната идентичност на представянето на седмичните промоции в брошурата, чийто формат бе променен през лятото.

„Лесното ориентиране, бързината на пазаруване и уютната атмосфера в хипермаркета бяха водещи при проектирането и строежа. Клиентите трябва бързо да намират необходимите им стоки и да се чувстват комфортно по време на пазаруване", коментира Димитър Спасов, Председател на Управителния съвет на Кауфланд България ЕООД енд Ко КД.

Сред нововъведенията се отличават премахнатите прегради между основните коридори, което позволява бързите покупки без нужда от обикаляне на целия хипермаркет, по-ниски регали с по-голямо отстояние един от друг за по-лесна достъпност и прегледност.

Новият хипермаркет улеснява и хората с динамично ежедневие със своите пекарна и витрина „To go". Те са разположени по начин, който осигурява бърз достъп до касите.

Четвъртият хипермаркет в морската столица е изграден и с грижа към природата. Фасадното решение е от най-висок енергиен клас, а озеленяването около хипермаркета достига 30%, което подчертава последователната политика на Kaufland България за грижа към природата.

По пример на редица други свои обекти и тук е внедрена система за комбинирано отопление и охлаждане, която допринася за намаляване на вредните емисии. Добавена е и по-модерна, енергийно-ефективна хладилна инсталация, както и изцяло енергийно-ефективно осветление.

Разположен на 3 815 м2 търговска площ, хипермаркетът разполага с 249 места. С откриването на обекта във Варна, хипермаркети Kaufland в цялата страна са вече 58.

 

Най-четените