Най-значимият успех на министър Ангелкова | webcafe.bg
Webcafe

Най-значимият успех на министър Ангелкова

Цветана ГеоргиеваЦветана Георгиева
11.10.2015, 18:12 (обновена 13.10.2015, 10:23)
Николина Ангелкова и изпълнителният директор на филмовите студиа Ярив Лернер

Снимка: © Министерство на туризма

Въпреки стародавната традиция България да се рекламира нескопосано като туристическа дестинация, държавата най-сетне получи нещо като атомно оръжие, при това безплатно, и просто няма начин да не взриви пазара - този път е неизбежно. Или поне така се надява министър Николина Ангелкова, която с огромно удоволствие презентира заснетия от частното дружество Nu Boyana промо-клип.

Вместо мечки гризли - Джейсън Стейтъм, вместо новопостроени старини - истинският Rocky Силвестър Сталоун, а чарът на Антонио Бандерас директно сломява жестокостта на всеки, който помни логото „а-ла яйца на очи" от Киргизстан за 1.4 милиона лева. И на всичкото отгоре - тотално спечелената за каузата Салма Хайек, чиято захарност надминава тази на червенобуза девойка в носия.

Ама щом нещо е безплатно, дори и това, значи ли, че държавата трябва задължително да го припознае?

Насред с ласкавите думи на звездите от Холивуд, филмовото студио Nu Boyana добре се е позиционирало продуктово, за разлика например от неизвестните „реки, езера, планини", които бегло се маркират „в близост до София". Има зима и градски кадри за пълнеж - малко църкви, малко гледки от въздуха, колкото да се даде представа за столицата, но цялото изпълнение не блести с кой знае какво качество.

Nu Boyana можеха да се постараят, а Министерството на туризма - да ги накара да се постараят.

Разбрахме само, че те са поели всички разходи по създаването на рекламата, тъй като целта е да стимулира техният бизнес. Министерството на туризма се явява по-скоро благодарен разпространител, който обещава законови промени, които да насърчат филмовата индустрия.

Затова и посланието е: в България има всичко, което ви трябва, и читави хора, които ще изпълнят всеки ваш каприз, така че идвайте. По тази логика пристигат и британците на Слънчев бряг, но това е друга тема.

Идеята да рекламираш нишово, да изтъкнеш конкретно предимство е добра, но амбицията за „Презареждане" на приходи от туризъм надали ще се сбъднат. Да, заснемането на филмови продукции у нас има ефект, но надали ще компенсират сезонния спад между летния сезон и ски курортите, както се надява Ангелкова. Това става само по филмите.

Безплатните думи на пет звезди от Холивуд, свързани основно с техните професионални занимания, явно стигат, за да покрият оптимизма на министърката за 50, 20 или 10 процента ръст на туризма. И явно стигат, за да бъдат най-голямото й постижение в този мандат.

 

България е мястото!

"България е мястото!" казва Силвестър Сталоун в новия промо клип на Министерството на туризма, представен пред медиите днес. Той заедно с още пет мега звезди са героите, които не просто рекламират България, а показват личното си отношение към страната ни като място, което трябва да се види и усети. За неговото създаване не са инвестирани държавни средства. Клипът е продукт на публично-частно партньорство с Nu Boyana Film Studios, които предоставиха кадрите за да се случи видеото. Новият клип изцяло променя начина, по който искаме да се говори за страната ни и да я промотираме като туристическа дестинация.

Posted by Nikolina Angelkova on Sunday, October 11, 2015

Oще: nu boyana films  антонио бандерас  джейсън стейтъм  ейдриън броуди  николина ангелкова  приходи от кино  салма хайек  силвестър сталоун  туризъм  туристическа реклама за българия 


Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.