Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Премиер с продуктово позициониране

Puma, Adidas и Conte of Florence в челно позициониране: Няма друг политик по света и у нас, който да е направил толкова много за налагането на плетената шапка като моден тренд, колкото Бойко Борисов.
Малко преди Портрета с магнолиите Бойко Борисов позира със същия аутфит след успешна игра на двойки от тенис-кортовете на Банкя. "С Пепи завършихме играта с победа срещу Динко и Стоян", пише премиерът във Facebook. Борисов обича да играе "на вързано" - оттам идват банкнотите между кордажа на ракетата му. Снимка: https://www.facebook.com/boyko.borissov.7
Малко преди Портрета с магнолиите Бойко Борисов позира със същия аутфит след успешна игра на двойки от тенис-кортовете на Банкя. "С Пепи завършихме играта с победа срещу Динко и Стоян", пише премиерът във Facebook. Борисов обича да играе "на вързано" - оттам идват банкнотите между кордажа на ракетата му.
Бойко Борисов в тренировъчен екип на Челси с подчертано видимата емблема на спонсора Samsung, а под 3/4-долнището на Adidas - електрикови маратонки на Nike. Снимка: https://www.facebook.com/boyko.borissov.7
Бойко Борисов в тренировъчен екип на Челси с подчертано видимата емблема на спонсора Samsung, а под 3/4-долнището на Adidas - електрикови маратонки на Nike.
Явно Samsung носи късмет на Борисов, защото... Снимка: https://www.facebook.com/boyko.borissov.7
Явно Samsung носи късмет на Борисов, защото...
... продуктовото позициониране на мобилните телефони на Samsung се набиваше на очи в импровизираната селфи-кампания преди изборите през октомври 2014 г. Снимка: https://www.facebook.com/boyko.borissov.7
... продуктовото позициониране на мобилните телефони на Samsung се набиваше на очи в импровизираната селфи-кампания преди изборите през октомври 2014 г.
И Apple влезе във Facebook-потока на председателя на ГЕРБ, който се показа в работна обстановка с Macbook заради видео-чат през Google+ със симпатизанти по време на предизборната кампания. Снимка: https://www.facebook.com/boyko.borissov.7
И Apple влезе във Facebook-потока на председателя на ГЕРБ, който се показа в работна обстановка с Macbook заради видео-чат през Google+ със симпатизанти по време на предизборната кампания.
Борисов прави инспекция на спортна зала в Пловдив с яке на "Челси". Премиерът е дългогодишен фен на лондонския отбор (дали по левскарска линия или по други съображения). 

Дори когато през 2006 г. Челси гостува на "Левски" в София за мач от Шампионската лига, Бойко Борисов (тогава - кмет на София) се срещна с Жозе Моуриньо в компанията на Христо Стоичков (тогава - треньор на националния отбор по футбол). Борисов подари на госта си икона на Св. Георги Победоносец и даде многозначителна прогноза за краен резултат: "или Левски ще бие с 1:0, или Челси - с 0:1, а може и да завърши с равен" (Мачът приключи с резултат 1:3) Снимка: https://www.facebook.com/boyko.borissov.7
Борисов прави инспекция на спортна зала в Пловдив с яке на "Челси". Премиерът е дългогодишен фен на лондонския отбор (дали по левскарска линия или по други съображения).

Дори когато през 2006 г. Челси гостува на "Левски" в София за мач от Шампионската лига, Бойко Борисов (тогава - кмет на София) се срещна с Жозе Моуриньо в компанията на Христо Стоичков (тогава - треньор на националния отбор по футбол). Борисов подари на госта си икона на Св. Георги Победоносец и даде многозначителна прогноза за краен резултат: "или Левски ще бие с 1:0, или Челси - с 0:1, а може и да завърши с равен" (Мачът приключи с резултат 1:3)
Разбира се, никой не може да измести в сърцето на Борисов родната Витоша-Бистрица... Снимка: https://www.facebook.com/boyko.borissov.7
Разбира се, никой не може да измести в сърцето на Борисов родната Витоша-Бистрица...
... oсвен "Реал Мадрид", с чийто екип Борисов се снабди лично от Емилио Бутрагеньо и Педро Лопез Хименес, по време на посещението им в София за мача с "Лудогорец" през септември 2014 г. Снимка: https://www.facebook.com/boyko.borissov.7
... oсвен "Реал Мадрид", с чийто екип Борисов се снабди лично от Емилио Бутрагеньо и Педро Лопез Хименес, по време на посещението им в София за мача с "Лудогорец" през септември 2014 г.
Fly Emirates върху гърдите на един мъж на 55 Снимка: https://www.facebook.com/boyko.borissov.7
Fly Emirates върху гърдите на един мъж на 55
Борисов обаче предпочете Wizz Air за полета на връщане от визита в Обединените Арабски Емирства: "хората ни поздравяваха, че свалихме визите" (след доклад пред ЕП на Мария Габриел ОАЕ сваля ограничителния режим за пътуване на 13 държави от Европейския съюз, сред които България). Снимка: https://www.facebook.com/boyko.borissov.7
Борисов обаче предпочете Wizz Air за полета на връщане от визита в Обединените Арабски Емирства: "хората ни поздравяваха, че свалихме визите" (след доклад пред ЕП на Мария Габриел ОАЕ сваля ограничителния режим за пътуване на 13 държави от Европейския съюз, сред които България).
Поло-тениските на Tommy Hilfiger са любимият "неформален" костюм на Борисов. Снимка: https://www.facebook.com/boyko.borissov.7
Поло-тениските на Tommy Hilfiger са любимият "неформален" костюм на Борисов.
Особено в жълто... Снимка: https://www.facebook.com/boyko.borissov.7
Особено в жълто...
Отскоро обаче Борисов подбира по-минималистични аксесоари. Снимка: https://www.facebook.com/boyko.borissov.7
Отскоро обаче Борисов подбира по-минималистични аксесоари.
Продуктово позициониране имаше и по време на събитие на младежкия ГЕРБ, чиито активисти раздават подаръци - аксесоари от Cerruti с бродерия "ГЕРБ" Снимка: https://www.facebook.com/boyko.borissov.7
Продуктово позициониране имаше и по време на събитие на младежкия ГЕРБ, чиито активисти раздават подаръци - аксесоари от Cerruti с бродерия "ГЕРБ"
Бира или Jameson? Рекламна пауза на летището в Брюксел с "приятеля Жозеф Дол" Снимка: https://www.facebook.com/boyko.borissov.7
Бира или Jameson? Рекламна пауза на летището в Брюксел с "приятеля Жозеф Дол"

Внимание, в тази новина има продуктово позициониране. Това предупреждение става все по-актуално - поне откакто българските политици (най-после) започнаха да се ориентират в тънкостите на PR-а в социалните мрежи.

Така например, снимката на Бойко Борисов, който се любува на магнолиите в двора на къщата си в Банкя, придоби култов статут не само във Facebook, но и в почти всички онлайн и печатни медии в дефицитния откъм събития уикенд.

Градинарските успехи на премиера безспорно предизвикаха умилението на симпатизант(к)ите на ГЕРБ (и не само - създаде се цяла meme-кампания със снимки пред дръвчета, в която накрая се включи и Божидар Димитров).

Повечето коментари, обаче, дойдоха по повод спортно... хм... елегантния вид на Борисов и набиващите се на очи спонсорски емблеми върху премиерския анцуг.

До такава степен се развихри интересът около портрета с магнолиите, че предизвика граждански сигнал със съмнения в "скрита или заблуждаваща реклама" до Комисията за защита на конкуренцията...

Да попаднеш "на сърцето" на един министър-председател не е никак лесна задача, но си заслужава усилието - всяка от снимките на Борисов в социалните мрежи достига до стотици хиляди потребители.

Бойко Борисов се е превърнал в магнит за продуктовото позициониране и дори не го осъзнаваме - можете да се убедите от снимките в галерията.

 

Най-четените