Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

A вие взехте ли си Голдън тикЕт?

Предпочитаме Христо Стоичков като посланик на българската култура по света пред рекламния спот на София Филм Фест Снимка: SFF
Предпочитаме Христо Стоичков като посланик на българската култура по света пред рекламния спот на София Филм Фест

С фанфари и изненади започна тазгодишното, 19-то подред, издание на Международния София Филм Фест.

Откриването, което се състоя на 5 март в зала 1 на НДК пред близо 3000 души, изуми киноманите с две неща.

Първото беше включването на живо от Маями на Христо Стоичков, който насочи специалните си благодарности към актьора Иван Иванов, без който нямало да стане това, което е (ъ?). "Обичам тА", каза два пъти Камата, преди образът му да изчезне от екрана насред смях и неясни аплодисменти.

Но, макар и изумителна за зрителите, появата на Стоичков в ролята на посланик на българската култура по света (той все пак е "Доктор хонорис кауза") беше по-приемлива от онова, което последва, а именно:

Премиерата на рекламния спот на фестивала.

Режисираният от Драгомир Шолев спот доведе до сподавен, изумен кикот сред зрителите, които така и не можаха да разберат доколко бутафорията на екрана е наистина смешна или или по-скоро жалка, както и доколко успешно пародира лошия вкус.

Ето и видеото:

А вие приготвихте ли си 8 лева, погледнахте ли в мрежата търговска и взехте ли си билет за кино?

Ако не сте - побързайте. Струва си, дори и само за да се насладите на рекламния спот на голям екран. Всъщност, ако видеото бъде пуснато без звук, е пищно и забавно, но

eто какво гласи текстът на самото произведение:

Хей, пич, вземи билет,
билет за кино
на първи ред.
Хей, пич, осем лева приготви,
и в мрежата търговска го намери.

Златен билет,
голден тикЕт,
билет от злато оу оу оооу

Голдън билет,
златен тикЕт
a ticket made of gold, оу оу оу

Следват лирики на побългарен английски, който от чист национален срам няма да пишем тук.

Всъщност видеото промотира кампанията "Златен билет" на СФФ, която се състои в следното: всеки закупен обикновен билет за фестивала в кен от търговската мрежа може да се окаже златен безплатен пропуск за двама души за всички прожекции и партита на фестивала. Такива златни "тикЕти" обаче има само 5, а така или иначе от песента трудно се разбира дали "голдън" е билета или етикета, още по-малко каква му е функцията.

Колкото и да ни харесва кампанията, в редакцията на Webcafe.bg все още не знаем какво точно да мислим за песента и видеото към нея. Дали са в графата "толкова лошо, че чак хубаво", или по-скоро в другата: "толкова лошо, че чак нетърпимо".

 

Най-четените