Те спечелиха 400 хиляди евро, но ги уволниха | webcafe.bg
Webcafe

Те спечелиха 400 хиляди евро, но ги уволниха

Webcafe
04.07.2017, 11:30 (обновена 05.07.2017, 10:28)
Tre di denari

Снимка: © Facebook

Марко, Франческо и Майкъл с водещия на предаването - Амадеус.

Марко, Франческо и Майкъл са трима младежи от Брианца, близо до Милано, които спечелиха 400 хиляди евро от телевизионното предаване "Верижна реакция" - Reazione a catena.

Те обаче не можаха да им се нарадват като хората, защото ги уволниха. Причината - били направили твърде много неоправдани отсъствия от работа. Тримата са работели в малка фирма за зарядни за батерии.

20-годишните момчета са истински звезди в Италия. Те спечелват сърцата на публиката на Раи 1 с перфектната си игра в предаването "Верижна реакция". Вечерното шоу представлява игра на основата на кръстословици, участват два отбора - оранжев и син, които се състезават в отгатването на скрити думи, за които им се дават определени жокери. Трябва да познаят и заглавието на песни, на които се пуска само инструментала. Всеки отбор се състои от трима души, които си избират име.

Въпросният формат се излъчва също в Турция, САЩ, Великобритания, Индонезия, Франция и Канада.

"Тримата с парите"

Отборът на Франческо Нонис, Майкъл ди Либерто и Марко Бурато се казва "Тримата с парите". Те участват в над 35 предавания от "Верижна реакция". Шоуто се излъчва от Неапол, така че това вероятно обяснява многото отсъствия, довели до уволнението на триото.

Но "Тримата с парите" едва ли ще останат без работа. "Откакто ни даваха по телевизията, започнахме да получаваме по хиляда съобщения на ден. Имаме и над 1000 мейла, не успяваме да ги прочетем всички" - пишат победителите.

Наградата от 400 хиляди евро е втората по големина, печелена някога в историята на предаването "Верижна реакция".

Идоли на милиони зрители

Но въпреки радостта от печалбата, от една страна "Тримата с парите" съжаляват, че са загубили работата си. "Главата ни е на рамената, и на тримата. Опитът в телевизията беше прекрасно изживяване, но сме наясно, че истинският живот е нещо различно, работата е много важна".

Благодарение на телевизионното си участие тримата младоци имат четири милиона фена, които са ги следили всяка вечер. Италианците си падат особено по подобен вид тв формати.
След новината за загубата на работата, момчетата получават страшно много съобщения в знак на солидарност. "Даже имаше писма от момичета, които накараха приятелките ни да ревнуват" - казва Франческо. - Но имаше и конкретни предложения за работа. Добри сте. Защо не започнете да работите в социалните мрежи?"

Идеята се харесва на Марко, Майкъл и Франческо, които прекарват не малко време в уеб пространството и винаги са мечтали да се реализират в интернет. "Опитахме се да си направим страница във Facebook, посветена на нашето трио - "Тримата с парите". За няколко дни се записаха поне 30 хиляди фена"- разказват златните момчета. Окуражени от първоначалния тласък, те отварят малък телевизионен канал в YouTube, като в началото постват кратки видеа. Успехът е невероятен.

В началото разказват подробности за участието си в предаването, за водещия - Амадеус, който е звезда в Италия. Описват го като актьор с невероятни човешки качества. Само за няколко часа клипът има 28 хиляди гледания. Следващият клип води зрителите в студиата на Раи в Неапол, където се записва шоуто. Той има 40 хиляди гледания. Голям успех получават и снимките в Instagram, както и туитовете.

Така "Тримата с парите" се решават на сериозна стъпка. Откриват изцяло техен малък канал в YouTube. За тяхна голяма изненада феновете ги следват. Първото им видео разказва тайната на тяхната "победа", с която в крайна сметка печелят 400 хиляди евро. То има 2 милиона само от лайкове. Веднага са залети от поръчки за видеа.

"Открихме, че сме невероятно популярни сред децата и тийнейджърите. Много дядовци, майки и бащи се свързаха с нас, с молба да снимаме видео, посветено на децата или внуците им, които имат рожден ден или друг важен празник. Направихме ги и видяхме, че този занаят ни харесва страшно много". Затова момчетата мислят, че тяхното бъдеще е именно в интернет.

По-добре канал в YouTube, отколкото кръчма в Брианца

Но Франческо, Марко и Майкъл още мислят за изгубената работа. "Гадно ни е. Работихме там шест години и имахме добри отношения със собственика" - заявяват. "За щастие нашите семейства ни подкрепиха в този труден момент".

Но тримата победители вече гледат напред. След няколко месеца Франческо и Майкъл ще се женят, а около тях вече ври и кипи заради работата в социалните мрежи.

"Участието във "Верижна реакция" беше урок за живота. Приехме предизвикателство, използвайки предоставената възможност, която друг път няма да ни се падне." "Тримата с парите" считат, че са платили висока цена, но са открили в себе си таланти и възможности, за наличието на които не са и подозирали. И нямаше и да разберат, ако бяха останали затворени в офиса.

Oще: reazione a catena  tre di denari  амадеус  верижна реакция  италия  милано  тримата с парите 


Още от Свят

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Най-коментирани

Стани автор

Моливче
Изпрати текст

Изпращайте материали по темите, които ви вълнуват. Ако ни харесат, ще ги публикуваме след редакция в рубриката "Стани автор". Не публикуваме текстове, съдържащи обидни или нецензурни твърдения, квалификации, расистки определения или заплахи.